Ja..dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef brood_korst het volgende:
Dat had ik de vorige keer ook gedaan, maar toen zat de binnekant van me jas onder de mayo![]()
jaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:10 schreef Schlumberger het volgende:
Sinds wanneer doen hennepkwekerijen ook aan het bakken van patat/friet?
Lekker asociaal om rotzooi in de bus achter te laten, trouwens. Je moeder is vast trots op je
vorige keer had k een lekkere tukisch pizza met veel knoflook sausquote:Op woensdag 6 september 2006 11:13 schreef tonks het volgende:
Sowieso eten en drinken in de bus. het kan wel maar neem dan niet iets wat iedereen ruikt dus geen sinaasappel en anijs en uitjes op de friet.
Hoe zielig kun je zijn zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:40 schreef brood_korst het volgende:
vorige keer had ik ook patattekes in de bus enzo maar die smerige geiten teler had er een of ander raar sauske op gedaan dus ik had die zak patat lekker achter in de bus op het bankje gekenkerd![]()
Nou,quote:
he proleet leer sgrijvuh.quote:Waarom mag in die die brakke Mercedes Bussen (waar je een kijharde aars kruigt van die kut zittingen) geen patat vreten gegeten worden. in In die nieuwe wel (althans, er hangt geen bordje voor..)..
CONNEXXION IS een PAUPER!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef GSMboy het volgende:
Sjees, sta ik vanmiddag in Utrecht op de bus te wachten, komt de bus aan. Ik heb een zak patat van Bram Ladage in me klauwen, wil ik instappen. Zegt die snol dat ik niet met patat de bus in mag
Ik meteen van WTF![]()
![]()
Ziet mijn oog een bordje bui de ingang van de bus met een patatzak met een kruis erdoor heen...
Waaro mag in die die brakke Mercedes Bussen (waar je een kijharde aars kruigt van die kut zittingen) geen patat vreten, in in die nieuwe wel (althans, er hangt geen bordje voor..)
In de trein mag het wel...
CONNEXXION IS PAUPER!!!!!!!!!!!!!!!!
Mwa, je zou er maar trots op zijn dat je je bak friet in de bus hebt weggegooid.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nou,
Dat merk je nu wel weer he ? Zo zielig kan iemand zijnMuahah
Met de tram kan wel dan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heeft Nieuwegein een station dan ?
Daarom hangen er bijvoorbeeld van die bordjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:40 schreef brood_korst het volgende:
vorige keer had ik ook patattekes in de bus enzo maar die smerige geiten teler had er een of ander raar sauske op gedaan dus ik had die zak patat lekker achter in de bus op het bankje gekenkerd![]()
Hallo aids verspreiderquote:Op woensdag 6 september 2006 13:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neuk elkaar ook ff in de de kont, hebben jullie dat ook weer gehad![]()
hoi wandelende soa-bom !quote:
Wat weerhield je deze keer dan... Of kostte het je zo veel tijd om die briljante ingeving te krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En een trein dan, nog erger met al die wissels...
VOlgende keer tief ik mijn patat (liefst nog kokend heet) over die chauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |