Heeft Nieuwegein een station dan ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dan had je maar met de trein moeten gaan
Geen idee, kom daar niet zo vaak. Maar wel een tram toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heeft Nieuwegein een station dan ?
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Kings het volgende:
Denk eindelijk: hee een medefokker die het vreten van stinkpatat van medebusgebruikers ook een topic in klaagbaak waard vind....
Blijk je zelf gewoon zo'n stinkerd te zijn!
Met de bus van Utrecht naar Nieuwegein, vriend...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:40 schreef Chinless het volgende:
Je was toch in utrecht, niet nieuwegein
En een trein dan, nog erger met al die wissels...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Wolter het volgende:
Omdat je de meeste mensen er niet blij mee maakt en de bus te veel beweegt?
Ik vind broodkorst een toffe userquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:40 schreef brood_korst het volgende:
vorige keer had ik ook patattekes in de bus enzo maar die smerige geiten teler had er een of ander raar sauske op gedaan dus ik had die zak patat lekker achter in de bus op het bankje gekenkerd![]()
Wees blij dat het in de trein dan wel mag..quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En een trein dan, nog erger met al die wissels...
VOlgende keer tief ik mijn patat (liefst nog kokend heet) over die chauffeur.
stoere jongen zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Misleidende TT dus.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Kings het volgende:
Denk eindelijk: hee een medefokker die het vreten van stinkpatat van medebusgebruikers ook een topic in klaagbaak waard vind....
Blijk je zelf gewoon zo'n stinkerd te zijn!
frietquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef Blanchimont het volgende:
Het is friet, geen patat, friet.
Mensen die patat zeggen.
Weetje van de dag: Patat komt uit de friteuse.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef GSMboy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |