Die hele rel wordt ondergesneeuwdquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef svann het volgende:
Dom gedoe was dat in de tuin.
Spanning, en omdat ze ook niet begreep waarom ze genomineerd was! Was een kut actie van bbquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef kissa het volgende:
Waarom huilt Marlies?
Ja dat snap ik ook niet helemaal misschien dat ze die rare André uitspraken van haar gaan laten zienquote:
quote:
Marcel en Etienne waren genomineerd, terwijl je Hilde op de achtergrond hoorde zaniken over dat zij werd gedupeerd, want ze had met Semih en Marlies op de bank moeten zitten. Dan maakte ze meer kans, dacht ze.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal misschien dat ze die rare André uitspraken van haar gaan laten zien![]()
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Canisfire het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal misschien dat ze die rare André uitspraken van haar gaan laten zien![]()
Toch hoop ik op de André uitspraken :quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Marcel en Etienne waren genomineerd, terwijl je Hilde op de achtergrond hoorde zaniken over dat zij werd gedupeerd, want ze had met Semih en Marlies op de bank moeten zitten. Dan maakte ze meer kans, dacht ze.![]()
Het lijkt iig niet erg positief te worden, terwijl ze genomineerd staatquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gisternacht gingen de kampers liedjes zingen van Hazésquote:
Of ik ben echt echt, echt hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toch hoop ik op de André uitspraken :
Ik ben onbegrepen net als André
![]()
Of ik ben oprecht ik ben zo oprecht dat ik mijzelf hier niet hoef te laten zien mijn vrienden weten wel hoe echt ik ben.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gisternacht gingen de kampers liedjes zingen van Hazés
En toen bleef Hilde maar roepen ik ben onbegrepen net als André
Niemand voelt mijn pijn net zo als bij André.
We worden tegen gewerkt net als André
iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:24 schreef GeKa het volgende:
Wie kan mij vertellen wat E10 met zijn arm heeft?
Heel minderwaardig idd... schuchter ventje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:27 schreef Zhenar het volgende:
Etienne kijkt Rik niet aan als die tegen hem praat![]()
![]()
![]()
Die ging te vaak in een hoek van 90 graden omhoog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:24 schreef Viking84 het volgende:
maar wat is er met z'n arm dan?
Nope.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:25 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen de opmerkingen van Marcia gehoord ?
Ze zei tegen E-10 en Marcel voor dat jullie genomineerd stonden was er niets aan de hand en nu noemen jullie bb corrupt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:27 schreef svann het volgende:
[..]
Nope.
Het is soms wat moeilijk verstaanbaar.
Vertel.
Dat zijn de betere opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef Canisfire het volgende:
Ze zei tegen E-10 en Marcel voor dat jullie genomineerd stonden was er niets aan de hand en nu noemen jullie bb corrupt.
Ja, maar dat zag Marcia toch echt verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze zei tegen E-10 en Marcel voor dat jullie genomineerd stonden was er niets aan de hand en nu noemen jullie bb corrupt.
Ik vond het eigenlijk best een verademingquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:36 schreef Jappie het volgende:
Ondanks de lekkere rel vondt ik het toch weer een bout uitzending....hoe kun je als regie nu op zo'n slechte manier de beelden bij elkaar plakken
Nu ja...wat boeit het...Marcel en Etienne zitten op de bank en we krijgen nu ongetwijfeld een staaltje van slijmerij te zien waar zelfs een naaktslak nog een puntje aan kan zuigen.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Best wel mooie uitzending. Prachtig dat Etienne gewoon schijt heeft wat je volgens Rik beter wel of niet kunt zeggen en gewoon eruit gooit wat hij denkt. Daar moeten we er meer van hebben in BB. Het is een eikel, maar hij moet wel ver komen
Dan worden die uitzendingen die 'wel te pruimen zijn' helaas wel een flink stuk minder meteen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef marky het volgende:
Ik vond het voor het eerst een uitzending die wel te pruimen was. Kan ook zijn dat ik het erg goed vind dat E10 en Marcel nu genomineerd zijn. Qua wagelijke domheid staan die toch wel erg hoog op mijn lijst. Een van de twee mag van mij ook wel weg eigenlijk.
Jou menning Scanman .quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan worden die uitzendingen die 'wel te pruimen zijn' helaas wel een flink stuk minder meteen.
Denk je echt dat we dan spraakmakende tv krijgen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jou menning Scanman .
Rik Tijn Janine Egbert Semih en co kunnen ook nog wel voor leuke dingen zorgen.
Dat op zich vindt ik idd wel een pluspunt...alhoewel ook weer niet echt.......quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best een verademing![]()
Toen menno over manipulatie begon werden volgens mij de streams weggedraaid en kwam het niet in de uitzending, nu is het een heel item.
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
Neem nu die scene met Monique en Rik waarbij ze na het zuipen een aantal standjes doen als spel.....daar zaten leuke beelden en opmerkingen tussen...wat zenden ze uit ? .....Rik die het voorstel tot dat spel doet....en als opvolgende beeld Rik die Monique achterna zit en een paar neukbewegingen maakt....that was all...zend dan bijvoorbeeld dat stuk uit waarbij Monique bovenop Rik aan het rijden is en luid half klaarkomend roept... "ik genees je...ik genees je" daarmee implicerend dat ze hem wel van het homoschap zou verlossen.en waarbij Rik haar zonder nadenken even lollig van repliek dient..... "Ohh Semih...Ohhh Semih......(alsof het niet Monique is waar hij op klaarkomt maar Semih)
![]()
Exact hetzelfde aantal seconden beeldmateriaal maar wel met veel meer humor.....
Of neem dat dronkemansgelul van Hilde (wat ze overigens wel goed in beeld brachten) en plak dat direct na het moment dat ze zo met Micheline zit te slijmen...vergeleid van een goeie overgang middels de alom beruchte voiceover......![]()
Je weet ik hou wel van een beetje reuring maar ik vind deze twee niet eens interessant qua reuring.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan worden die uitzendingen die 'wel te pruimen zijn' helaas wel een flink stuk minder meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |