Herman.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Piovan het volgende:
Nou ik zat net in de trein he, ik zat al snel erin, alleen in zoeen bank.
Komt er opeens een groep 20 jarige meiden en gaat fijn zitten, een naast mij en twee tegenover mij, en nog 4 aan de andere kant.![]()
Natuurlijk voelde ik mij een pimpke met al die wijven, TOT ze begonnen te praten.
Ze praatten allemaal zoals Amra, Hermand Idols zijn Jensen vriendin.
Zelf ben ik ook Limburger en heb ook een aardig accent, maar dit sloeg alles.
Allemaal zon piepstemmetjes, ik moest in mijzelf gniffelen.
Oja, ze hadden geen rokjes aan, dus kon ik er ook niet onder kijken.
Dus mijn klacht is: 7 Meiden met Amra-accent zaten rondom mij en ik kon mijn lach niet inhouden.
Hihi, groetjes.
Ze zaten daar in hun blote kut?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Piovan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze zaten daar in hun blote kut?
Konden we jou maar van dit forum gooienquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef Woutey het volgende:
Wat is fok ook eigenlijk een kansloos kutforum.
Ik ga hem uit mijn favorieten gooien.![]()
Die vat ik niet.. Ze hebben iets niet aan, en daardoor kun je niet kijken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Piovan het volgende:
Hi kon nie tonder hun rokjes kijken, want die hadden ze niet aan, hi keek dus recht die tunnels in zonder rokje wahahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die vat ik niet.. Ze hebben iets niet aan, en daardoor kun je niet kijken?
vervelend voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:51 schreef Gianluca het volgende:
Ik zat net ook in de tein...dus 7 van die nerds zo naast me zitten met van dieblikken. Ze hadden geen rokjes aan dus kon ik ook geen piemeltjes kijken
dan zaten wij waarschijnlijk in dezelfde trein!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Piovan het volgende:
Nou ik zat net in de trein he, ik zat al snel erin, alleen in zoeen bank.
Komt er opeens een groep 20 jarige meiden en gaat fijn zitten, een naast mij en twee tegenover mij, en nog 4 aan de andere kant.![]()
Natuurlijk voelde ik mij een pimpke met al die wijven, TOT ze begonnen te praten.
Ze praatten allemaal zoals Amra, Hermand Idols zijn Jensen vriendin.
Zelf ben ik ook Limburger en heb ook een aardig accent, maar dit sloeg alles.
Allemaal zon piepstemmetjes, ik moest in mijzelf gniffelen.
Dus mijn klacht is: 7 Meiden met Amra-accent zaten rondom mij en ik kon mijn lach niet inhouden.
Hihi, groetjes.
Ik typ ABLquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Nog zo'n mongool op fok die niet normaal neerlands kan typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |