Schrijf er een ( bij voorkeur Deens) nummer over.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef cyberstalker het volgende:
(18:21:14) Kon het contact 291939239 niet toevoegen om onbekende redenen. De meest voorkomende reden is dat het maximum aantal contacten in uw lijst is bereikt.
Is dat niet zweeds?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef Jolan het volgende:
[..]
Schrijf er een ( bij voorkeur Deens) nummer over.
Hit gegarandeerd.
Iets van: "Ja te hä te ma contacte lista mäximum"
Briljant.
Andere messenger waarschijnlijk? Ik heb het hier over GAIM.quote:
Ik ben sowieso al stoer, maar met mijn vrienden bereik ik wel een niveau wat weinigen mij na zullen doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
Jij bent stoer, met al je vrienden!
En iets van:quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef Jolan het volgende:
[..]
Schrijf er een ( bij voorkeur Deens) nummer over.
Hit gegarandeerd.
Iets van: "Ja te hä te ma contacte lista mäximum"
Briljant.
Los t toch ff op,quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef cyberstalker het volgende:
(18:21:14) Kon het contact 291939239 niet toevoegen om onbekende redenen. De meest voorkomende reden is dat het maximum aantal contacten in uw lijst is bereikt.
En als die-hard ICT-er hoor ik natuurlijk weinig vrienden te hebben, waardoor ICT-ers doorgaans niet bekend zijn met dit probleem.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:31 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Los t toch ff op,
Je bent tenslotte ICT-er![]()
Zie ondertitel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef Betaserc het volgende:
Z'n naam hier zegt wel genoeg, hij stalkt meisjes via het internet en voegt ieder adres dat ie maar bedenken kan toe aan z'n msn.. logisch dat de grens dan een x bereikt is.
Dat is weer een ander verhaal. Het gaat hier over ICQ.quote:
Gelukkig lezen sommige mensen nog wel voordat ze reagerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet over msn dul![]()
![]()
Omdat msn een zwaar zuigende kut applicatie is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef vaudej het volgende:
Waarom zou je in europa, iets anders dan msn willen gebruiken?
en met wie wil je dan communiceren?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat msn een zwaar zuigende kut applicatie is?
Direct messaging is zwaar overschat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef vaudej het volgende:
[..]
en met wie wil je dan communiceren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |