quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
mijn anus+corona
mijn zeer mooi vormgegeven neus
Omdat ik veel houd van mensen
Maar ik moest hendig ergquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Oh, en schijten in een andere WC dan die van jezelf.
:/ wtf gek, das niet mijn schuld moeten ze maar die toilette aftrekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:11 schreef Swolly het volgende:
Hoop voor je dat niet iemand van ENCI dit leest, zullen ze vast niet zo grappig vinden dat ze op internet afgezeken () worden.
Das waar, maar beter om niet de naam van je werkgever er bij te zetten in een topic op Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:/ wtf gek, das niet mijn schuld moeten ze maar die toilette aftrekken
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef Swolly het volgende:
[..]
Das waar, maar beter om niet de naam van je werkgever er bij te zetten in een topic op Fok!
Je zult niet de eerste zijn die daar problemen mee krijgt (Kastanova, Anthony Zeus).
Hendig sjieke slip in de pleequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
gast wtf waar slaat dat nou op
Noem ik zijn naam ? Nee
En btw degene die het gedaan heeft gaat heus niet zijn naam bij die plee hangen van: sorry maar mijn plas stonk ernstig, daarom ben ik snel weggerend en kon ik niet aftrekken groetjes xxx hvj nwly
:/
AZ #9 - Doe Het Zelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik dan gemist, linkje?![]()
Je noemt wel de naam van het bedrijf. Als er hier iemand zo grappig is om een mailtje te sturen naar ENCI met een linkje naar dit topic heb je best kans dat je op het matje kunt komen omdat je je op internet negatief uitlaat over ENCI.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
gast wtf waar slaat dat nou op
Noem ik zijn naam ? Nee
En btw degene die het gedaan heeft gaat heus niet zijn naam bij die plee hangen van: sorry maar mijn plas stonk ernstig, daarom ben ik snel weggerend en kon ik niet aftrekken groetjes xxx hvj nwly
:/
Dat ga ik doen geaaak!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:41 schreef Swolly het volgende:
[..]
Je noemt wel de naam van het bedrijf. Als er hier iemand zo grappig is om een mailtje te sturen naar ENCI met een linkje naar dit topic heb je best kans dat je op het matje kunt komen omdat je je op internet negatief uitlaat over ENCI.
Maar het is jouw feestje, je kunt iig niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.![]()
Trek die plee af?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de huillies mijn klacht: Trek die plee af als je hebt gezeken vuillak !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |