abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:51:57 #1
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41521574
quote:
Negen auto’s vernield; politie zoekt getuigen

Enschede - De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk meer kunnen vertellen over de auto’s die op de Graeshoek in Enschede zijn vernield.

De politie kreeg op maandag 4 september om 20.00 uur een melding van een gedupeerde. Ter plaatse bleek dat er negen auto’s waren vernield. De auto’s stonden geparkeerd aan de rechterzijde van de flat, gelegen aan de Oldemeulenhoek. Bij alle auto’s werd de motorkap bekrast. Onduidelijk is tussen welke tijdstippen de vernielingen hebben plaatsgevonden.

De politie roept getuigen op zich te melden via 0900-8844. Tevens worden gedupeerden die zich nog niet bij de politie gemeld hebben opgeroepen dit alsnog te doen.
quote:
Spoor van vernielingen Enschede

Enschede • De politie Twente heeft sinds zaterdag 12 augustus 2006 ruim 60 aangiften opgenomen van vernielingen aan geparkeerde auto’s. De vernielingen zijn gepleegd in de nacht van vrijdag 11 augustus op zaterdag 12 augustus 2006 tussen half twee en vijf uur

Bij een garage aan de Cromhofsbleekweg waren alleen al van negen auto’s de banden lekgestoken, bekrast of de spiegels vernield. Een exact aantal is niet bekend omdat niet elke benadeelde (internet-)aangifte heeft gedaan van vernieling van zijn of haar auto.

Route:
De daders hebben een spoor van vernielingen achtergelaten vanaf de binnenstad tot aan de St. Janstraat. Zeer waarschijnlijk hebben de vernielers de volgende route afgelegd:
Klokkenplas-Beltstraat-Borneostraat-Medanstraat-Delistraat-Cromhoffsbleekweg-Slijpsteen-Getfertsingel-Burg.M.van Veenlaan-Zuiderstraat-St.Janstraat-Annastraat. Hier houden de vernielingen op.

Getuigen:
De politie van Enschede Oost stelt een onderzoek in naar deze vernielingen en verzoekt getuigen die in die nacht verdachte personen en/of geluiden hebben gezien en/of gehoord contact op te nemen en benadeelden die nog geen aangifte hebben gedaan dit alsnog te doen.
En afgelopen nacht is het tuig weer bezig geweest, nu was ondermeer onze auto aan de beurt. Te gek mensen, ga zo door!

Dat dergelijke bosjosti's iets gruwelijks mag overkomen waar men in de middeleeuwen nog van zou zeggen: "nou nee, dat gaat ons te ver."
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:57:41 #2
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_41521735
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Adagio het volgende:

Dat dergelijke bosjosti's iets gruwelijks mag overkomen waar men in de middeleeuwen nog van zou zeggen: "nou nee, dat gaat ons te ver."
I second that, als ik iemand zou betrappen die dat bij mijn auto deed denk ik dat hij het niet nog een keer zal doen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_41521789
Waar woon je precies ? Dan zet ik mijn auto ook daar neer, lijkt mij vet tof al slopen ze me wageN
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41521801
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

I second that, als ik iemand zou betrappen die dat bij mijn auto deed denk ik dat hij het niet nog een keer zal doen.
same here, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lieden die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_41521814
ze zullen me toch nooit vinden muhhahaha
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:02:49 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_41521851
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:

[..]

same here, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lieden die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.
Dat ook, maar mijn auto is mij te waardevol, ook al is het maar een standaard autootje. Als iemand met zijn poten niet van mijn spullen kan afblijven ben ik in veel gevallen waarschijnlijk niet in staat er iets van te zeggen, maar als ik iemand aan mijn auto betrap sta ik niet voor de gevolgen in.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:15:04 #7
157622 Stijn_IJskonijn
nihilistisch tennisfilosoof
pi_41522203
vlieg(af)tuigen is leuker
at·ten·tie·hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] iemand die aandacht opeist 2 [stud.] iem. diegeen überhaupt helemaal van lotje getikt is. 3 [schimpn."] hij die altijd het jolijt in de tent weet te waarborgen.
pi_41522239
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Adagio het volgende:

Laat ze een blote vrouwenenkel zien, dat zal ze leren die vlerken!
pi_41528742
-220 op je auto zetten.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:38:56 #10
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_41529180
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat ook, maar mijn auto is mij te waardevol, ook al is het maar een standaard autootje. Als iemand met zijn poten niet van mijn spullen kan afblijven ben ik in veel gevallen waarschijnlijk niet in staat er iets van te zeggen, maar als ik iemand aan mijn auto betrap sta ik niet voor de gevolgen in.
Zo denk ik er ook over! Laatst hebben ze bij mijn wagen het embleem ervan af gejat! Wist ik maar wie het had gedaan, dan ging die vieze vuil spuitende shag rokenende bruintandige motherfucker eraan!
Af blijven van mijn auto, ze worden dan wel niet meer gemaakt maar zeldzaam zijn ze nog niet, dus geld verdien je er niet aan!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:18:50 #11
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41533571
Het is zooo zinloos. Je maakt zooi kapot en wat is de lol? Je jaagt anderen alleen maar op kosten. De mensen die zich een auto kunnen veroorloven, werken voor hun centen. Laat dat vernielende sloopvolk dat ook es gaan doen...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:53:06 #12
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41534847
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Adagio het volgende:
Het is zooo zinloos. Je maakt zooi kapot en wat is de lol? Je jaagt anderen alleen maar op kosten. De mensen die zich een auto kunnen veroorloven, werken voor hun centen. Laat dat vernielende sloopvolk dat ook es gaan doen...
pi_41535023
Voor zulks is executie gewenst Dunt het kampervolk tenminste een beetje uit
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_41539793
En opnemen met een geheime camera mag ook niet, want dan zit jij in de cel voor 'privacyschending':r

Privacyschendig
Auto's vernielen
pi_41539848
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:34 schreef Wadloper het volgende:
En opnemen met een geheime camera mag ook niet, want dan zit jij in de cel voor 'privacyschending':r

Privacyschendig
Auto's vernielen
Hm, wel op eigen terrein toch. Dus als je een eigen oprit hebt mag je daar neem ik aan wel een camera ophangen.
pi_41540364
Volgens mij ook niet op eigen terrein, maar dat weet ik niet zeker
  woensdag 6 september 2006 @ 08:43:10 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41540513
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef borisbanaan het volgende:
Voor zulks is executie gewenst Dunt het kampervolk tenminste een beetje uit
en dat is nou net de hoek waar je dde daderes niet moet zoeken denk ik. Het is vreemd volk, maar ze weten tenminste nog wel wat mijn en dijn is.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41540548
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:31 schreef Wadloper het volgende:
Volgens mij ook niet op eigen terrein, maar dat weet ik niet zeker
Mag wel geloof ik, maar dan moet je duidelijk aangeven dat er cameratoezicht is. Belachelijke kutregels in dit kut land.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41540560
Als ik iemand bij mijn auto betrap, ook al is het een lease wagen, dan breek ik elk vingerkootje aan zijn handen, breek beide knieschijven, stamp een paar keer flink op zijn ruggewervels, sla zn harses in met een knuppel en laat hem vervolgens lachend doodbloeden terwijl ik over hem heen pis om daarna een vreugdevuur aan te leggen en hier mijn moord-ritueel-dans op te voeren, terwijl ik de scalp van mijn slachtoffer gebruik als onderzetter voor mijn biertje.
  woensdag 6 september 2006 @ 09:52:28 #20
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_41541750
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:01 schreef P8 het volgende:
ze zullen me toch nooit vinden muhhahaha
Uw IP nr. is reeds bekend.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:02:49 #21
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_41541994
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Klootzakken!

Uit Pulp Fiction:
quote:
Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_41542038
Dat zal je leren, je woont vast in een volkswijk waar de nieuwste auto uit 1993 komt.
Dan kan ik het ook niet laten.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:07:39 #23
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41542122
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zal je leren, je woont vast in een volkswijk waar de nieuwste auto uit 1993 komt.
Dan kan ik het ook niet laten.
Wat? Werken voor je geld?
pi_41542286
Verstoppen in je auto savonds en hopen dat ze jouw auto te grazen gaan nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')