quote:Negen auto’s vernield; politie zoekt getuigen
Enschede - De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk meer kunnen vertellen over de auto’s die op de Graeshoek in Enschede zijn vernield.
De politie kreeg op maandag 4 september om 20.00 uur een melding van een gedupeerde. Ter plaatse bleek dat er negen auto’s waren vernield. De auto’s stonden geparkeerd aan de rechterzijde van de flat, gelegen aan de Oldemeulenhoek. Bij alle auto’s werd de motorkap bekrast. Onduidelijk is tussen welke tijdstippen de vernielingen hebben plaatsgevonden.
De politie roept getuigen op zich te melden via 0900-8844. Tevens worden gedupeerden die zich nog niet bij de politie gemeld hebben opgeroepen dit alsnog te doen.
En afgelopen nacht is het tuig weer bezig geweest, nu was ondermeer onze auto aan de beurt. Te gek mensen, ga zo door!quote:Spoor van vernielingen Enschede
Enschede • De politie Twente heeft sinds zaterdag 12 augustus 2006 ruim 60 aangiften opgenomen van vernielingen aan geparkeerde auto’s. De vernielingen zijn gepleegd in de nacht van vrijdag 11 augustus op zaterdag 12 augustus 2006 tussen half twee en vijf uur
Bij een garage aan de Cromhofsbleekweg waren alleen al van negen auto’s de banden lekgestoken, bekrast of de spiegels vernield. Een exact aantal is niet bekend omdat niet elke benadeelde (internet-)aangifte heeft gedaan van vernieling van zijn of haar auto.
Route:
De daders hebben een spoor van vernielingen achtergelaten vanaf de binnenstad tot aan de St. Janstraat. Zeer waarschijnlijk hebben de vernielers de volgende route afgelegd:
Klokkenplas-Beltstraat-Borneostraat-Medanstraat-Delistraat-Cromhoffsbleekweg-Slijpsteen-Getfertsingel-Burg.M.van Veenlaan-Zuiderstraat-St.Janstraat-Annastraat. Hier houden de vernielingen op.
Getuigen:
De politie van Enschede Oost stelt een onderzoek in naar deze vernielingen en verzoekt getuigen die in die nacht verdachte personen en/of geluiden hebben gezien en/of gehoord contact op te nemen en benadeelden die nog geen aangifte hebben gedaan dit alsnog te doen.
I second that, als ik iemand zou betrappen die dat bij mijn auto deed denk ik dat hij het niet nog een keer zal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Adagio het volgende:
Dat dergelijke bosjosti's iets gruwelijks mag overkomen waar men in de middeleeuwen nog van zou zeggen: "nou nee, dat gaat ons te ver."
same here, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lieden die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
I second that, als ik iemand zou betrappen die dat bij mijn auto deed denk ik dat hij het niet nog een keer zal doen.
Dat ook, maar mijn auto is mij te waardevol, ook al is het maar een standaard autootje. Als iemand met zijn poten niet van mijn spullen kan afblijven ben ik in veel gevallen waarschijnlijk niet in staat er iets van te zeggen, maar als ik iemand aan mijn auto betrap sta ik niet voor de gevolgen in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
same here, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lieden die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.
Laat ze een blote vrouwenenkel zien, dat zal ze leren die vlerken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Adagio het volgende:
Dat dergelijke bosjosti's iets gruwelijks mag overkomen waar men in de middeleeuwen nog van zou zeggen: "nou nee, dat gaat ons te ver."
Zo denk ik er ook over! Laatst hebben ze bij mijn wagen het embleem ervan af gejat! Wist ik maar wie het had gedaan, dan ging die vieze vuil spuitende shag rokenende bruintandige motherfucker eraan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ook, maar mijn auto is mij te waardevol, ook al is het maar een standaard autootje. Als iemand met zijn poten niet van mijn spullen kan afblijven ben ik in veel gevallen waarschijnlijk niet in staat er iets van te zeggen, maar als ik iemand aan mijn auto betrap sta ik niet voor de gevolgen in.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Adagio het volgende:
Het is zooo zinloos. Je maakt zooi kapot en wat is de lol? Je jaagt anderen alleen maar op kosten. De mensen die zich een auto kunnen veroorloven, werken voor hun centen. Laat dat vernielende sloopvolk dat ook es gaan doen...
Hm, wel op eigen terrein toch. Dus als je een eigen oprit hebt mag je daar neem ik aan wel een camera ophangen.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:34 schreef Wadloper het volgende:
En opnemen met een geheime camera mag ook niet, want dan zit jij in de cel voor 'privacyschending':r
Privacyschendig
Auto's vernielen
en dat is nou net de hoek waar je dde daderes niet moet zoeken denk ik. Het is vreemd volk, maar ze weten tenminste nog wel wat mijn en dijn is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef borisbanaan het volgende:
Voor zulks is executie gewenstDunt het kampervolk tenminste een beetje uit
![]()
Mag wel geloof ik, maar dan moet je duidelijk aangeven dat er cameratoezicht is. Belachelijke kutregels in dit kut land.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:31 schreef Wadloper het volgende:
Volgens mij ook niet op eigen terrein, maar dat weet ik niet zeker
Uw IP nr. is reeds bekend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:01 schreef P8 het volgende:
ze zullen me toch nooit vinden muhhahaha
Klootzakken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
I second that, als ik iemand zou betrappen die dat bij mijn auto deed denk ik dat hij het niet nog een keer zal doen.
quote:Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.
Wat? Werken voor je geld?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat zal je leren, je woont vast in een volkswijk waar de nieuwste auto uit 1993 komt.
Dan kan ik het ook niet laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |