abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41521456
Mijn gezicht staat op onweer momenteel....

Ik moet dus stagelopen (MBO-ICT, 680 uur) maar door gezeik op school mag ik nu pas beginnen met stage.
Dus ik ben al bijna 2 maanden aant zoeken naar een bedrijf hier in de buurt (Den Bosch).
Op zich genoeg aanbod, maar bijna geen enkel bedrijf heeft nog plaats voor een zielig MBO'ertje
Vandaag mocht ik dus op gesprek komen bij zo'n bedrijf. Ging best goed dacht ik, aardige mensen, leuke sfeer.
Open ik net mn mailbox: "u heeft 4 nieuwe berichten"
Het eerste wat ik lees:
"Beste Bigfoot414.......helaas mede delen dat we geen passende plaats aan kunnen bieden........De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "
F*CK!!! Zet je bedrijf dan niet op een site voor MBO studenten!
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_41521486
lullig, ze vinden je te dom
pi_41521487
ik weet niet precies hoe die site heet, maar er is dus zo'n site , waar heeeeeel veel bedrijven op staat die stage plaatsen aanbieden , kun je je woonplaats/opleiding/niveau etc selecteren en dan kiest ie er wat uit
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_41521518
haha ik heb er vanmiddag lekker eentje geregeld
pi_41521548
whehe, moet je maar niet BrEeZaH gaan lopen lullen, klapjosti!
pi_41521552
Hoe is dat gesprek verlopen dan . Praat je zoals Maikuuuuul of ben je wat ingekakt tijdens dat gesprek?
pi_41521592
Moest je ook een bijbaantje in de ICT gaan doen, dan kon je waarschijnlijk daar al gewoon stage lopen. Verder wel kut voor je enz.
:)
pi_41521615
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Blanchimont het volgende:
Hoe is dat gesprek verlopen dan . Praat je zoals Maikuuuuul of ben je wat ingekakt tijdens dat gesprek?
"Yo ik zoek een stage je weet tog, ik ben alleen niet representatief en eigenlijk gewoon een rot puber"
٩๏̯͡๏)۶
pi_41521702
Jammer dat je geen kleurtje hebt. Dan zou je kunnen gaan zeuren over racisme.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_41521750
Ik, als hoog opgeleid persoon, vermoed inderdaad ook dat ze je niet intelligent (lees: te dom) genoeg vinden.
pi_41523123
ze hebben je dus beoordeeld en vinden je eigenlijk gewoon te dom ofja, je communicatie dan... helaas
Haleloeja
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 18:46:50 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41523308
je bent zelfs te dom voor een ict bedrijf in brabant ik zou een andere studie kiezen en verhuizen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:51:53 #14
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41523338
Hahaha ze noemen je Bigfoot414
pi_41523449
www.stagemotor.nl

daar staan heel veel stages..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_41525598
Bedankt voor de opbeurende berichten, stelletje eikels!

Nee, ik praat niet als een 'josti', of 'breezah'. Ik denk dat ik gewoon een beetje gespannen was omdat ik pas gisterenmiddag te horen heb gekregen dat ik dus dat gesprek had!
Aan mn accent (ik kom uit de buurt van Den Bosch) kan het niet gelegen hebben, want de contactpersoon was zelf een Limbo. En dat bedrijf is in Rosmalen.

Als hoofdreden gaven ze dit aan:
"De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "

Misschien denken ze dat hun HBO'ers en Academici geen Brabants verstaan

Naja, Shit Happens
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_41525862
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
...
....
deze opmerking zegt genoeg
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41526230
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
Bedankt voor de opbeurende berichten, stelletje eikels!

Nee, ik praat niet als een 'josti', of 'breezah'. Ik denk dat ik gewoon een beetje gespannen was omdat ik pas gisterenmiddag te horen heb gekregen dat ik dus dat gesprek had!
Aan mn accent (ik kom uit de buurt van Den Bosch) kan het niet gelegen hebben, want de contactpersoon was zelf een Limbo. En dat bedrijf is in Rosmalen.

Als hoofdreden gaven ze dit aan:
"De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "

nee, dat zal het niet zijn het zal moeizaam verlopen omdat je hun niet zal snappen.... HBO'ers en Academici zullen anders (op een ander niveau) denken dan jouw... en daarom zal het communiceren en dus praten over bepaalde dingen lastig zijn omdat jij die gasten dan niet begrijpt...
Haleloeja
pi_41529635
Waarschijnlijk heb je een beperkte vocabulaire
pi_41539461
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef Gelderland het volgende:

[..]

nee, dat zal het niet zijn het zal moeizaam verlopen omdat je hun niet zal snappen.... HBO'ers en Academici zullen anders (op een ander niveau) denken dan jouw... en daarom zal het communiceren en dus praten over bepaalde dingen lastig zijn omdat jij die gasten dan niet begrijpt...
Als jij het prototype HBO'er bent dan snap ik werkelijk niet waarom hij is afgewezen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_41541176
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Bigfoot414 het volgende:
Mijn gezicht staat op onweer momenteel....

Ik moet dus stagelopen (MBO-ICT, 680 uur) maar door gezeik op school mag ik nu pas beginnen met stage.
Dus ik ben al bijna 2 maanden aant zoeken naar een bedrijf hier in de buurt (Den Bosch).
Op zich genoeg aanbod, maar bijna geen enkel bedrijf heeft nog plaats voor een zielig MBO'ertje
Vandaag mocht ik dus op gesprek komen bij zo'n bedrijf. Ging best goed dacht ik, aardige mensen, leuke sfeer.
Open ik net mn mailbox: "u heeft 4 nieuwe berichten"
Het eerste wat ik lees:
"Beste Bigfoot414.......helaas mede delen dat we geen passende plaats aan kunnen bieden........De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "
F*CK!!! Zet je bedrijf dan niet op een site voor MBO studenten!
Tip: Zoek een oeverheidsinstelling op. Dus bv een gemeetehuis. Heb ik ook gedaan, krijg nu 230 euri pm (niet veel maar beter dan de meeste anderen) en hoef bijna niks uit te voeren (zit nu dus lekker te fokken wachtend totdat iemand de helpdesk eens belt).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41541412
Ik heb een stageplaats voor een ICT'er....moet je je alleen wel in Den Haag melden
pi_41541489
meestal helpt de school toch als je niks kan vinden?
  woensdag 6 september 2006 @ 10:06:43 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41542094
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb een stageplaats voor een ICT'er....moet je je alleen wel in Den Haag melden
dat is nog eens een aardig aanbod
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41548526
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
Als je net zo praat als je typt dan denk ik dat dat bedrijf een goede keuze heeft gemaakt
Wat is er in godsnaam mis met zijn taalgebruik
Ik doe hier niet aan mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')