"Yo ik zoek een stage je weet tog, ik ben alleen niet representatief en eigenlijk gewoon een rot puber"quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef Blanchimont het volgende:
Hoe is dat gesprek verlopen dan. Praat je zoals Maikuuuuul of ben je wat ingekakt tijdens dat gesprek?
deze opmerking zegt genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
...
Misschien denken ze dat hun HBO'ers en Academici geen Brabants verstaan
....
nee, dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
Bedankt voor de opbeurende berichten, stelletje eikels!![]()
Nee, ik praat niet als een 'josti', of 'breezah'. Ik denk dat ik gewoon een beetje gespannen was omdat ik pas gisterenmiddag te horen heb gekregen dat ik dus dat gesprek had!
Aan mn accent (ik kom uit de buurt van Den Bosch) kan het niet gelegen hebben, want de contactpersoon was zelf een Limbo. En dat bedrijf is in Rosmalen.
Als hoofdreden gaven ze dit aan:
"De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "
Misschien denken ze dat hun HBO'ers en Academici geen Brabants verstaan
Als jij het prototype HBO'er bent dan snap ik werkelijk niet waarom hij is afgewezen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, dat zal het niet zijnhet zal moeizaam verlopen omdat je hun niet zal snappen.... HBO'ers en Academici zullen anders (op een ander niveau) denken dan jouw... en daarom zal het communiceren en dus praten over bepaalde dingen lastig zijn omdat jij die gasten dan niet begrijpt...
![]()
Tip: Zoek een oeverheidsinstelling op. Dus bv een gemeetehuis. Heb ik ook gedaan, krijg nu 230 euri pm (niet veel maar beter dan de meeste anderen) en hoef bijna niks uit te voeren (zit nu dus lekker te fokken wachtend totdat iemand de helpdesk eens belt).quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Bigfoot414 het volgende:
Mijn gezicht staat op onweer momenteel....
Ik moet dus stagelopen (MBO-ICT, 680 uur) maar door gezeik op school mag ik nu pas beginnen met stage.
Dus ik ben al bijna 2 maanden aant zoeken naar een bedrijf hier in de buurt (Den Bosch).
Op zich genoeg aanbod, maar bijna geen enkel bedrijf heeft nog plaats voor een zielig MBO'ertje![]()
Vandaag mocht ik dus op gesprek komen bij zo'n bedrijf. Ging best goed dacht ik, aardige mensen, leuke sfeer.
Open ik net mn mailbox: "u heeft 4 nieuwe berichten"
Het eerste wat ik lees:
"Beste Bigfoot414.......helaas mede delen dat we geen passende plaats aan kunnen bieden........De reden hiervoor is dat het nodig zal zijn om zeer veel te communiceren met onze HBO'ers en Academici. Zoals we je tijdens het korte gesprek hebben leren kennen, verwachten we dat dit wat moeizaam zal verlopen. "
F*CK!!! Zet je bedrijf dan niet op een site voor MBO studenten!
dat is nog eens een aardig aanbodquote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb een stageplaats voor een ICT'er....moet je je alleen wel in Den Haag melden
Wat is er in godsnaam mis met zijn taalgebruikquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
Als je net zo praat als je typt dan denk ik dat dat bedrijf een goede keuze heeft gemaakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |