Uhh, neequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef Wupppie het volgende:
dat zijn toch die paupers die zelf rijden met eigen auto's en dan daar wat opplakken?
Dat gong-ding-geval hangt praktisch naast mequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef okkie-man het volgende:
Als je nou niet boven achter je pc had gezeten had je de bel waarschijnlijk wél gehoord
Dan heeft hij het wel op een lopen gezet... Ik stond bijna 3 seconden na het briefje buiten... Zag niemandquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef sampoo het volgende:
Die dacht van ik ga echt niet met die crosstrainer sjouwen,dat doet mijn collega maar morgen.
Nee aarsquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ze rijden doorgaans met MB Sprinters.
geloof me ze zijn liever dat pakketje kwijt dan dat ze het mee terug moeten nemen dus nogmaals je zit je enorm aan te stellen, aandacht nodig?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan heeft hij het wel op een lopen gezet... Ik stond bijna 3 seconden na het briefje buiten... Zag niemand![]()
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee aars![]()
de hele bedoeling van dat koeriersbedrijf is dat je je eigen auto gebruikt![]()
Dat doet TPG ook wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef Wupppie het volgende:
dat zijn toch die paupers die zelf rijden met eigen auto's en dan daar wat opplakken?
het kan natuurlijk dat iemand van dat bedrijf een sprinter heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.![]()
De ophalers zijn niet hetzelfde als de bezorgersquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.![]()
Nee, dat doet de TPG niet. Dat doen de subcontractors.quote:
Hoe willen ze die vloeren en andere grote spullen dan bij de klant krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De ophalers zijn niet hetzelfde als de bezorgers
Waarom dan toch van die "dienst" gebruik blijven maken als je het onzin vindtquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Dragoneer het volgende:
Het is mij ook heel wat keren overkokmen, deze onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |