opgelost dus. slotje.quote:
Bwehehe... lollerpwnd door een veiligheidsspeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef M-I-L-F het volgende:
Ja, godverdomme.
[afbeelding]
Zo'n ding dus.
Ik had een vette nieuwe RW polo gekocht, haal ik het dingetje met merk en prijsch ervanaf, prik ik godverdomme met dat veiligheidsspeldje in mn vinger..!!![]()
![]()
![]()
..
Dat deed pijn.. Gelukkig heb ik nu een pleister.
Omg.. dat is wel degelijk een veiligheidsspeld.. dat je dat niet zietquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef rickybee het volgende:
Nee, eppo, dat is geen veiligheidsspeld, maar een gewone speld.
Dit:
[afbeelding]
is een veiligheidsspeld. Er zit een schuifje over dat 'slotje', zodat ie niet open kan.
idd... Da's een hele grote pleister die drie keer om z'n handjes geslagen wordt, zodat 'ie met z'n tengeltjes van gevaarlijke dingetjes afblijft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Een veiligheidspleister?
Ik heb nog NOOIT een veiligheidsspeld gezien aan een polo......quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Omg.. dat is wel degelijk een veiligheidsspeld.. dat je dat niet ziet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
idd... Da's een hele grote pleister die drie keer om z'n handjes geslagen wordt, zodat 'ie met z'n tengeltjes van gevaarlijke dingetjes afblijft.
Nee, je moet een gedeelte van de speld indrukken waarna je dat stukje speld onder het kapje vandaan kan schuiven.. en dat gebeurde dus...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:08 schreef rickybee het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een veiligheidsspeld gezien aan een polo......
Zijn altijd van die kleine speldjes. Bij een DICHTE veiligheidsspeld moet je eerst een kapje omhoogschuiven, voordat je hem open kan maken. Nogmaals: Die zitten nooit op polo's.
dat is een veilige veiligeheidsspeld een normale heeft dat kapje nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:08 schreef rickybee het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een veiligheidsspeld gezien aan een polo......
Zijn altijd van die kleine speldjes. Bij een DICHTE veiligheidsspeld moet je eerst een kapje omhoogschuiven, voordat je hem open kan maken. Nogmaals: Die zitten nooit op polo's.
Zoalsquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
idd... Da's een hele grote pleister die drie keer om z'n handjes geslagen wordt, zodat 'ie met z'n tengeltjes van gevaarlijke dingetjes afblijft.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zoals [afbeelding] bijvoorbeeld.
Hier zit de wijsheidquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef rickybee het volgende:
Nee, eppo, dat is geen veiligheidsspeld, maar een gewone speld.
Dit:
[afbeelding]
is een veiligheidsspeld. Er zit een schuifje over dat 'slotje', zodat ie niet open kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |