Ik geef je een knal voor uw pens. Nee, dat klopt niet Frollo. En dat zou jij moeten weten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef Frollo het volgende:
Idd, het moet 'uw pens' zijn.
Amerikaase kinderen
'ey swa ikswerjou ik ga jou een knal in je pens geve weetje.'quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geef je een knal voor uw pens. Nee, dat klopt niet Frollo. En dat zou jij moeten weten.
Damn, je hebt gelijk. Ik geef m'n baan op en ga in een ashram.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geef je een knal voor uw pens. Nee, dat klopt niet Frollo. En dat zou jij moeten weten.
Gelukkig? Dit is met voorbedachte rade. Mits je op de computr keek geloof ik niet dat je toevallig een cap hebt kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
Zit ik zo lekker mtv te kijken, naar een show over een paar Amerikaase kinderen.
Vaag gedoe allemaal. Hoewel het nu het tijdstip is dat de schooljeugd uit school is en voor de tv zit. (huiswerk kennen ze niet), wordt er ongepaste taal gebruikt.![]()
Gelukkig heb ik voor jullie een screenshot weten te maken van het bewuste voorval.
Zie hier:
[afbeelding]
Dit kan toch niet door de beugel.
Overigens is dat zusje best wel spang, weetje![]()
Ze is wattum?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
Overigens is dat zusje best wel spang, weetje![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
misschien bedoelde ze penis?
penetreerbaar.quote:
Hoe kansloosquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Henny_Huisman het volgende:
spang
ach so, copulatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
penetreerbaar.
Nee domme geit, het betekent gewoon "cool" of "gaaf", of, afhankelijk van de context, "lekker" in de zin van die wil ik neuken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ach so, copulatie
Nou TS, je "spangt" d'r maar een eind weg, maar pas op voor die pens, weetje
dus...
Dit zei dat broertje ook nog tegen dat zusje : (en let op haar glimlachquote:
Henny, hoe kom je er toch telkens weer op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dit zei dat broertje ook nog tegen dat zusje : (en let op haar glimlach)
"hier wordt vast een kansloos topic over gemaak't"
En ja hoor. Dit was haar antwoord:
[afbeelding]
Suprise surprise!!![]()
![]()
Voor de n00bs: surprise is engels voor verrassing![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:03 schreef Snps het volgende:
dit kwam ik tegen![]()
[afbeelding]
kan dus helemaal niet door de beugel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |