abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41514368
Eigenlijk kan ik wel gaan janken zo slecht is die hele provider

Het enige waar ze goed in zijn, is jou binnen 5 werkdagen de spullen afgeven

Klacht1: Draadloze router werkt niet zoals die moet werken ('expert' is daarvoor langsgeweest, en nee niet van @Home).

Klacht2: Als je de klantenservice wilt bereiken moet je een 0900 bellen. Ook al is het lokaal tarief, mijn mobiele telefoon kan geen 0900 nummers draaien. Dus moet deze idioot helemaal naar de buren om hun telefoon te lenen

Klacht3: Je staat minimaal 20 minuten in de wachtrij en je krijgt enorm irritante muziek, je krijgt niet eens te horen hoeveel wachtenden er voor jou zijn.

Klacht4: Ben je eindelijk verbonden, geef je door dat je pw niet werkt van webmail, verbinden ze je door waardoor je weer 20 minuten moet wachten. Dan zit je vervolgens 10 minuten met een sjonnie aan de lijn die mij komt mededelen dat inderdaad het pw niet klopt (wat hun hebben opgestuurd en ik nooit heb veranderd).
Dan snappen ze het eindelijk, en veranderen ze het, vraag ik daarna hoe het zit met me draadloze router die niet naar behoren werkt, verbinden ze me verdomme weer door en sta ik weer in een wachtrij van 15 minuten.
Gaan ze eerst 10 minuten mij laten proberen om vanalles in te stellen terwijl ik duidelijk heb gezegd dat er een internetexpert is langsgeweest die heeft vastgesteld dat deze draadloze router niet goed werkt en ik een nieuwe moet ontvangen, willen ze dat ik eerst die router ga opsturen

Dus ik vriendelijk zeggen dat ik eerst een nieuwe router wil ontvangen voor ik de oude opstuur omdat ik anders een aantal dagen zonder internet zit, dan moet die het even navragen en duurt het weer 10 minuten voor ik antwoord krijg.

@Home
Baggere klantenservice
0900 nummers
Talpa

En ja ik zeik graag
World Wrestling Entertainment
pi_41514412
Dat callcentre is inderdaad verschrikkelijk. Ik heb laatst bijna een half uur zitten wachten en toen bleek dat ze me alleen maar gingen doorverwijzen
pi_41514651
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef T1andonly het volgende:
Dat callcentre is inderdaad verschrikkelijk. Ik heb laatst bijna een half uur zitten wachten en toen bleek dat ze me alleen maar gingen doorverwijzen
Daar verdienen ze veel geld mee in ieder geval
pi_41514694
Die callcenter is idd vet klote , heb ook altijd problemen met @home.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_41514910
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom op met die verhalen, nu we toch bezig zijn met die kut provider te bashen
pi_41514946
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Daar verdienen ze veel geld mee in ieder geval
De meeste dingen kan ik wel zelf oplossen en anders vraag ik gericht om me maar gelijk door te verbinden met iemand van de technische dienst. (maar dan verbinden ze je vast door naar degene die langs de eerste medewerker zit )
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:21:31 #7
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_41515085
Mail ze dan ook als je een probleem hebt, is gratis, en je zou het bijna niet verwachten, maar je krijgt nog snel antwoord ook.
The Admirals......1995-2007
pi_41515111
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Kom op met die verhalen, nu we toch bezig zijn met die kut provider te bashen
Internet viel een tijd geleden steeds weg, we hebben toen een man hier gehad die de boel zou fixen, want wij kregen te weinig signaal vanaf het @home kastje in onze wijk ofzo. Hij heeft dit toen gemaakt heeft hij ons mede gedeeld. Vervolgens doet internet nog steeds de hele tijd kut. Ik heb vorige week @home weer gebeld en na ja hoor ongeveer 3 kwartier kregen we iemand aan de lijn. Ik vertelde dat mijn internet al sinds s'avonds ( ik belde de volgende ochtend ) offline was en dat de modem maar 3 lichtjes aanduide.

Ze zij oke, ik zal vanaf hier een modem update uitvoeren, u zal dan een half uur de stroom van de modem moeten afhalen en dan zou ie het weer moeten doen. Zo gezegd zo gedaan een half uur later, nog steeds geen internet. Bel vervolgens weer en ik kreeg een of andere kerel aan de lijn die zegt: nee geen half uur de stroom eraf , dat moet 2 uur. Weer gedaan doet ie het nog niet.
Nou halve dag gewacht, router gereset etc. toen deed ie het weer , maar nog steeds niet optimaal, weinig snelheid, slome pagina's en vooral s'avonds een hell met internetten en pagina's laden.

kut @home.

en het ironische is, we hebben net een contract getekend dat we nog een jaar aan @home vastblijven zitten. Zodat we voor 30 euro een jaar gratis digitale tv kregen
pi_41515116
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik werk voor dat callcenter !

Maar dan het TV gedeelte dus kabel tv en TV Digitaal !

Hoi tom !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:25:18 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41515195
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik werk voor dat callcenter !

Maar dan het TV gedeelte dus kabel tv en TV Digitaal !

Hoi tom !
ken je sjoerd ?
hoi
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 14:28:37 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41515276
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

en het ironische is, we hebben net een contract getekend dat we nog een jaar aan @home vastblijven zitten. Zodat we voor 30 euro een jaar gratis digitale tv kregen
Is die 30 euro incl. het uitgebreide pakket zenders?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:29:49 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41515307
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is die 30 euro incl. het uitgebreide pakket zenders?
slechts een maand
maar ik moet toegeven met dat kastje, worden alle zenders wel écht zienbaar veel scherper. dus das dan wel weer oke voor 30 euri
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 14:32:04 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_41515366
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

slechts een maand
maar ik moet toegeven met dat kastje, worden alle zenders wel écht zienbaar veel scherper. dus das dan wel weer oke voor 30 euri
Dus die 30 euro is ipv de 100 euro die je normaal betaald voor dat kastje. Even een andere vraag trouwens, sinds dit topic alles met @Home te maken heeft. Weet jij toevallig of het klopt dat je maar op 1 tv in je huis digitale tv kunt ontvangen?

Of beter gezegd. Stel dat je 3 tv's in huis hebt. Ik heb begrepen dat je dan maar op 1 tv digitale tv kunt ontvangen met zo'n kastje, en dat je wel een 2e kastje bij een 2e tv kunt zetten, maar dat je dan allebei naar dezelfde zender moet kijken. Als dat zo is hoef ik het niet.

Het is leuk dat die zenders in digitale kwaliteit worden uitgezonden, maar als ik dat wil dan wil ik dat in het hele huis (3 tv's), maar blijkbaar is dat niet mogelijk?
pi_41515397
Hey,ik heb pas iemand gehooked bij @home...ook beetje draadloze routerprobs...meestal pakt hij hem niet meteen bij het opstarten van de pc.
Je kan erop wachten maar als je meteen verbinding wil moet je handmatig naar het networks schermpje in het netgear softwaremenuutje en dan pakt ie hem wel.
Welk type router is het?
Ik denk eraan om de nieuwste firmware erin te stampen...
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:33:51 #15
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41515425
Dat is niet mogelijk.

Als je dat op 3 tv's wil moet je 3 kastjes aanschaffen, 1 kun je dus voor die 30 euri krijgen en die andere voor 100 p.s.

Je sluit de grondkabel aan op het kastje, en een andere kabel van het kastje naar je tv, het is dus niet mogelijk om dat op 3 tv's te doen. Of je moet gaan moeiljke doen met splitters enzo, maar daar is algemeen bekend dat dat ook niet echt je qualiteit bevorderd
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 14:35:33 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_41515469
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is niet mogelijk.

Als je dat op 3 tv's wil moet je 3 kastjes aanschaffen, 1 kun je dus voor die 30 euri krijgen en die andere voor 100 p.s.

Je sluit de grondkabel aan op het kastje, en een andere kabel van het kastje naar je tv, het is dus niet mogelijk om dat op 3 tv's te doen. Of je moet gaan moeiljke doen met splitters enzo, maar daar is algemeen bekend dat dat ook niet echt je qualiteit bevorderd
Ja met andere woorden: je kunt maar op 1 tv in je huis digitale tv krijgen. Op de rest van de tv's kan dat dus niet? Wat een enorme baggerzooi dan.
pi_41515478
Hele tijd geen problemen gehad, alleen na vakantie even bij thuiskomst.
Klantenservice gebeld, meteen iemand aan de lijn. Modem hoefde maar halve minuut van de stroom af en klaar. Er waren problemen met correctibles of connectibles (geen idee wat dat is). Ook toen moest er iemand even langskomen in de wijk . Maar ja, dat moet bijna altijd.......en of dat gebeurd kun je toch niet controleren.

Nu lijkt het hier vooralsnog weer goed te gaan.
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:21 #18
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41515502
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja met andere woorden: je kunt maar op 1 tv in je huis digitale tv krijgen. Op de rest van de tv's kan dat dus niet? Wat een enorme baggerzooi dan.
Tja !
pi_41515533
mensen die janken over @Home
nooit problemen mee gehad
Gewoon, omdat het kan.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:38:03 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41515551
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef -AnneX- het volgende:
mensen die janken over @Home
nooit problemen mee gehad
heb jij even geluk
pi_41515838
Ben blij dat ik een provider heb waar je nog geen 2 minuten in de wachtrij zit als je al ooit problemen hebt.
En ik zeg niet welke provider, dadelijk maakt iedereen daar weer gebruik van.
History became legend, legend became myth.
pi_41516066
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar.

Je kunt gewoon meerder decoders (kastjes) via je wandcontactdoos naar een tv linken. En dan hoef je níet naar dezelfde zender te kijken.

Je krijgt dan ook korting op het extra abbonnement wanneer je met meerdere decoders het extra pakket neemt:

1: ¤8,95 (p/m)
2: ¤ 11,95 (p/m)
3: ¤14,95 (p/m)

Je betaald verder niks meer (hte digitale signaal stroomt automatisch al je woning binnen, de decoder zet het alleen om), je moet alleen een decoder kopen (adviesprijs ¤89) koop hierbij GEEN Nokia, die gaan in de fik enzo. De beste zijn: Humax, panasonic, samsung. En je moet een starterpakket kopen voor ¤14,95 met daarin de smartcard. Daarop staat standaard een preview periode van 2 weken voor TV Digitaal + TV Digitaal Extra. Stuur de antwoordkaart die in het standaardpakket zit DIRECT op, want anders heb je een tijdje geen digitaal beeld. Aangezien je preview periode dan verlopen is, en je nog niet aangemeld staat.

Aanmelden kan ook via internet en wanneer je dat duurt zal het ongeveer 5 werkdagen kosten om het te verwerken.

@ boom dikkie: nee ik ken (nog) geen sjoerd. Heb alleen nog maar de cursus gehad, morgen eerste werkdag !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:56:23 #23
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41516097
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef ForumGek het volgende:

@ boom dikkie: nee ik ken (nog) geen sjoerd. Heb alleen nog maar de cursus gehad, morgen eerste werkdag !
want die werkt daar ook
pi_41516114
heb nooit problemen met @home gehad tot ze die nieuwe modem uitbrachten, die opgehangen en geen internet meer... bellen ow meneer we zien dat er al 12 dagen een storing in de wijk staat, die al opgelost had moeten zijn... maar daar gaan we morgen aan werken dus morgen avond bellen we u en heeft u weer internet...

je raadt het al... beide dingen gebeurde niet... weer bellen... boel gezeik... wordt opgelost, paar dagen wachten, geen internet

nogmaals gebeld en toen werd verteld dat het aan ons moest liggen en dat we hiervoor ook geen internet konden hebben... rustig uitgelegd dat we al 5 jaar klant waren en nog nooit een storing of klacht hebben gehad, even stilte aan de lijn, maar toen toch was het duidelijk bij hen dat het aan ons moest liggen...

boos opgehangen en een aangetekende brief de deur uitgedaan waarin het belachelijke gang van zaken was en dat er nu geen declaraties konden worden ingediend (voor de praktijk van mijn ouders moet je namelijk via internet declareren) en dat als dat te laat bij de zorgverzekeraars komt er een boete komt en die linea recta naar @home gaat...

2 dagen later een monteur onverwacht voor de deur die in de meterkast rommelt en de router sloopt onder het mom, van daar ligt het aan, verder heeft ie niets gedaan en hij was weer weg

wat bleek na zijn "bezoek" was dus de router (asus w500) kapot en er was geen televisie signaal meer...

weer gebeld en brief gestuurd, 2 dagen later kwam er iemand van @home de gehele meterkast opnieuw inrichten en gaf een draadloze router (trust ding ofzo), televisie en internet deden het toen opeens weer wel (opvallend feit dat er 2 essent bussen 2 dagen bij de wijkcentrale hebben gestaan?)

@home nogmaals brief gestuurd met daarin het vriendelijke doch dringende verzoek om binnen 10 werkdagen de boete die was opgelegd door de zorgverzekeraar en de kosten van de router over te maken, gebeld door een manager en die heeft toen inderdaad die vergoeding geregeld, maar geen enkele vorm van excuses

kort daarna ontdekt dat tegenwoordig kpn internetplusbellen hier nu kan, dus dat aangevraagd en @home opgezegd...

word er enkele dagen daarna opgebeld door @home of we niet nog klant wilden blijven (extern callcenter) met een geweldig aanbod, die man eens het verhaal verteld en hij begreep heel goed waarom we weg gingen en hij zou de zaak nog keer de organisatie ingooien

3 dagen later een boeket met excuses van @home

ben blij dat we er hier nu vanaf zijn, IPB van KPN werkt nog niet goed, storing in de aanmelding met isdn centrales, maar wel internet en telefonie en zolang het niet is opgelost zonder kosten!

maar @home is heel lang goed geweest voor mij als ISP, maar nu echt niet meer!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:00:40 #25
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_41516225
Ik heb ze gisteren al verteld dat als het probleem niet is opgelost voor mijn proefperiode eindigt (over 3 weken) dat ik dan afzie van een 1-jarig contract.

Ik ga niet ergens voor betalen wat amper werkt, ik heb in me andere huis 7jaar Xs4all gehad, en werkelijkwaar geen enkele keer de klantenservice moeten bellen voor problemen, er is alleen eens in de zoveel maanden onderhoud geweest (wat ze dan zelfs meestal 's nachts doen als je ligt te pitten).

@Home
Talpa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')