Daar verdienen ze veel geld mee in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef T1andonly het volgende:
Dat callcentre is inderdaad verschrikkelijk. Ik heb laatst bijna een half uur zitten wachten en toen bleek dat ze me alleen maar gingen doorverwijzen
Kom op met die verhalen, nu we toch bezig zijn met die kut provider te bashenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Die callcenter is idd vet klote , heb ook altijd problemen met @home.
De meeste dingen kan ik wel zelf oplossen en anders vraag ik gericht om me maar gelijk door te verbinden met iemand van de technische dienst. (maar dan verbinden ze je vast door naar degene die langs de eerste medewerker zitquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar verdienen ze veel geld mee in ieder geval![]()
Internet viel een tijd geleden steeds weg, we hebben toen een man hier gehad die de boel zou fixen, want wij kregen te weinig signaal vanaf het @home kastje in onze wijk ofzo. Hij heeft dit toen gemaakt heeft hij ons mede gedeeld. Vervolgens doet internet nog steeds de hele tijd kut. Ik heb vorige week @home weer gebeld en na ja hoor ongeveer 3 kwartier kregen we iemand aan de lijn. Ik vertelde dat mijn internet al sinds s'avonds ( ik belde de volgende ochtend ) offline was en dat de modem maar 3 lichtjes aanduide.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Kom op met die verhalen, nu we toch bezig zijn met die kut provider te bashen![]()
Ik werk voor dat callcenter !quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Die callcenter is idd vet klote , heb ook altijd problemen met @home.
ken je sjoerd ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik werk voor dat callcenter !
Maar dan het TV gedeelte dus kabel tv en TV Digitaal !
Hoi tom !![]()
Is die 30 euro incl. het uitgebreide pakket zenders?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en het ironische is, we hebben net een contract getekend dat we nog een jaar aan @home vastblijven zitten. Zodat we voor 30 euro een jaar gratis digitale tv kregen
slechts een maandquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is die 30 euro incl. het uitgebreide pakket zenders?
Dus die 30 euro is ipv de 100 euro die je normaal betaald voor dat kastje. Even een andere vraag trouwens, sinds dit topic alles met @Home te maken heeft. Weet jij toevallig of het klopt dat je maar op 1 tv in je huis digitale tv kunt ontvangen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
slechts een maand![]()
maar ik moet toegeven met dat kastje, worden alle zenders wel écht zienbaar veel scherper. dus das dan wel weer oke voor 30 euri
Ja met andere woorden: je kunt maar op 1 tv in je huis digitale tv krijgen. Op de rest van de tv's kan dat dus niet? Wat een enorme baggerzooi dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is niet mogelijk.
Als je dat op 3 tv's wil moet je 3 kastjes aanschaffen, 1 kun je dus voor die 30 euri krijgen en die andere voor 100 p.s.
Je sluit de grondkabel aan op het kastje, en een andere kabel van het kastje naar je tv, het is dus niet mogelijk om dat op 3 tv's te doen. Of je moet gaan moeiljke doen met splitters enzo, maar daar is algemeen bekend dat dat ook niet echt je qualiteit bevorderd
Tjaquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja met andere woorden: je kunt maar op 1 tv in je huis digitale tv krijgen. Op de rest van de tv's kan dat dus niet? Wat een enorme baggerzooi dan.
heb jij even gelukquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef -AnneX- het volgende:
mensen die janken over @Home
nooit problemen mee gehad
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja met andere woorden: je kunt maar op 1 tv in je huis digitale tv krijgen. Op de rest van de tv's kan dat dus niet? Wat een enorme baggerzooi dan.
want die werkt daar ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef ForumGek het volgende:
@ boom dikkie: nee ik ken (nog) geen sjoerd. Heb alleen nog maar de cursus gehad, morgen eerste werkdag !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |