Klacht: vrouwen ook. Maar daar hoor ik je niet over. Relschopper.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef the_jestert het volgende:
Waarop mag een k**allochtoon op zijn 30ste nog wel solliciteren bij de politie en ik niet????![]()
Leeftijd
De minimumleeftijd om te solliciteren is 18 jaar en de maximumleeftijd is voor vrouwen en allochtonen 32 jaar en voor mannen 28 jaar. (bron)
KLACHT: allochtoon wordt voorgetrokken
precies, lijkt mij opzich best wel ok om bij de KLPD te werken, maar als het zo moet heb ik er eigenlijk al geen zin meer inquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa, je kan je beroepen op de wet gelijke behandeling, maar de vraag is of je wel bij zo'n organisatie wil werken waarbij je die wet nodig hebt gehad om er uberhaupt binnen te komen...
nee hoor, mannen en vrouwen worden altijd al anders behandeld, nu worden zelfde geslachten niet gelijk behandeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klacht: vrouwen ook. Maar daar hoor ik je niet over. Relschopper.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:58 schreef BobbyB het volgende:
Dit is denk ik onder het motto van "If you can't beat them, you got to join them."
Interpunctiehoer!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
mja denk dat je op je taalvaardigheid wel binnen komt hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
klopt, maar ze kijken naar je huidskleur, en die is verkeerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
jankerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef ioko het volgende:
Omdat ze bij de politie mensen nodig hebben die wel een volledige zin kunnen schrijven?
hmm een belg is ook een allochtoon... en die hebben wel dezelfde spuiterij gehad hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, maar ze kijken naar je huidskleur, en die is verkeerd
bullshit. Hoezo de keuring niet halen, ik ben 28+, dus ik kom sowieso niet meer in aanmerking!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef masterblackmesa het volgende:
.
Verder vind ik het een diep triest reactie the_jestert. Hun een ander ook wat ieder mens is hetzelfde.
Als jij de politiekeuring niet haalt dan moet je een ander niet ervan de schuld geven maar jezelf want jij bent verantwoordelijk voor iedere stap die je zet in de maatschappij.
Geen discriminatie? Pak het woordenboek er even bij a.u.b. of het niet geoorloofde discriminatie is valt inderdaad te betwijfelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef masterblackmesa het volgende:
Nou the_jestert omdat allochtonen meer de tijd krijgen om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
en vaak komt een allochtoon met 6 of 7 jarige leeftijd hier in Nederland vandaar het verschil in de leeftijdsgrens. En allochtonen agenten / agentes zijn heel erg in trek in de randstad zoals Amsterdam
Rotterdam en Den Haag.
Er is hier verder geen sprake van discriminatie.
Het is OK om allochtonen aan het werk te zetten. Niets mis mee. Maar dan wel op gelijke voet graag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef masterblackmesa het volgende:
Nou the_jestert omdat allochtonen meer de tijd krijgen om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
en vaak komt een allochtoon met 6 of 7 jarige leeftijd hier in Nederland vandaar het verschil in de leeftijdsgrens. En allochtonen agenten / agentes zijn heel erg in trek in de randstad zoals Amsterdam
Rotterdam en Den Haag.
Er is hier verder geen sprake van discriminatie.
En verder is het super dat de politie meer etnische gemengdheid wilt bij de politie om dat dat voor sommige gevallen beter uitkomt om met een slachtoffer / verdachte / client te communiceren.
Verder vind ik het een diep triest reactie the_jestert. Gun een ander ook, wat ieder mens is hetzelfde.
Als jij de politiekeuring niet haalt dan moet je een ander niet ervan de schuld geven maar jezelf want jij bent verantwoordelijk voor iedere stap die je zet in de maatschappij.
Ja dus regels zijn regels.quote:bullshit. Hoezo de keuring niet halen, ik ben 28+, dus ik kom sowieso niet meer in aanmerking!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |