abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41514080
Waarop mag een k**allochtoon op zijn 30ste nog wel solliciteren bij de politie en ik niet????

Leeftijd
De minimumleeftijd om te solliciteren is 18 jaar en de maximumleeftijd is voor vrouwen en allochtonen 32 jaar en voor mannen 28 jaar.
(bron)

KLACHT: allochtoon wordt voorgetrokken
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:48:12 #2
82589 S-Two
barba macacu
pi_41514127
Misschien moet eerst Nederlands leren?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_41514196
Misschien is het wel omdat vrouwen en allochtonen 4 jaar achterliggen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 september 2006 @ 13:52:17 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41514234
Tjsa, je kan je beroepen op de wet gelijke behandeling, maar de vraag is of je wel bij zo'n organisatie wil werken waarbij je die wet nodig hebt gehad om er uberhaupt binnen te komen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41514246
wtf
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:53:12 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41514259
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef the_jestert het volgende:
Waarop mag een k**allochtoon op zijn 30ste nog wel solliciteren bij de politie en ik niet????

Leeftijd
De minimumleeftijd om te solliciteren is 18 jaar en de maximumleeftijd is voor vrouwen en allochtonen 32 jaar en voor mannen 28 jaar.
(bron)

KLACHT: allochtoon wordt voorgetrokken
Klacht: vrouwen ook. Maar daar hoor ik je niet over. Relschopper.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_41514273
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa, je kan je beroepen op de wet gelijke behandeling, maar de vraag is of je wel bij zo'n organisatie wil werken waarbij je die wet nodig hebt gehad om er uberhaupt binnen te komen...
precies, lijkt mij opzich best wel ok om bij de KLPD te werken, maar als het zo moet heb ik er eigenlijk al geen zin meer in
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_41514303
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Klacht: vrouwen ook. Maar daar hoor ik je niet over. Relschopper.
nee hoor, mannen en vrouwen worden altijd al anders behandeld, nu worden zelfde geslachten niet gelijk behandeld
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:57:17 #9
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_41514365
Op een stoel?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_41514399
Dit is denk ik onder het motto van "If you can't beat them, you got to join them."
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41514477
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:58 schreef BobbyB het volgende:
Dit is denk ik onder het motto van "If you can't beat them, you got to join them."
pi_41515745
mja denk dat je op je taalvaardigheid wel binnen komt hoor
pi_41515877
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Interpunctiehoer!
Moet je, kut?
Adriana (L)
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:49:43 #14
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_41515913
quote:
pi_41516043
quote:
klopt, maar ze kijken naar je huidskleur, en die is verkeerd
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:54:45 #16
85962 ioko
I Appear Missing
pi_41516046
Omdat ze bij de politie mensen nodig hebben die wel een volledige zin kunnen schrijven?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_41516149
Nou the_jestert omdat allochtonen meer de tijd krijgen om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
en vaak komt een allochtoon met 6 of 7 jarige leeftijd hier in Nederland vandaar het verschil in de leeftijdsgrens. En allochtonen agenten / agentes zijn heel erg in trek in de randstad zoals Amsterdam
Rotterdam en Den Haag.

Er is hier verder geen sprake van discriminatie.

En verder is het super dat de politie meer etnische gemengdheid wilt bij de politie om dat dat voor sommige gevallen beter uitkomt om met een slachtoffer / verdachte / client te communiceren.

Verder vind ik het een diep triest reactie the_jestert. Gun een ander ook, wat ieder mens is hetzelfde.
Als jij de politiekeuring niet haalt dan moet je een ander niet ervan de schuld geven maar jezelf want jij bent verantwoordelijk voor iedere stap die je zet in de maatschappij.
Carpe diem quam minimum credula postero.
pi_41516155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef ioko het volgende:
Omdat ze bij de politie mensen nodig hebben die wel een volledige zin kunnen schrijven?
jankerd
pi_41516177
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef Vandoooorrr het volgende:

[..]

Interpunctiehoer!
wanneer je dan zo'n taalneuroot bent gebruik dan geen smileys, maar verwoord je frustraties!
pi_41516190
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef the_jestert het volgende:

[..]

klopt, maar ze kijken naar je huidskleur, en die is verkeerd
hmm een belg is ook een allochtoon... en die hebben wel dezelfde spuiterij gehad hoor
pi_41516230
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef masterblackmesa het volgende:
.

Verder vind ik het een diep triest reactie the_jestert. Hun een ander ook wat ieder mens is hetzelfde.
Als jij de politiekeuring niet haalt dan moet je een ander niet ervan de schuld geven maar jezelf want jij bent verantwoordelijk voor iedere stap die je zet in de maatschappij.
bullshit. Hoezo de keuring niet halen, ik ben 28+, dus ik kom sowieso niet meer in aanmerking!!!
pi_41516270
quote:
Nou the_jestert omdat allochtonen meer de tijd krijgen om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
en vaak komt een allochtoon met 6 of 7 jarige leeftijd hier in Nederland vandaar het verschil in de leeftijdsgrens. En allochtonen agenten / agentes zijn heel erg in trek in de randstad zoals Amsterdam
Rotterdam en Den Haag.

Geen discriminatie? Pak het woordenboek er even bij a.u.b. of het niet geoorloofde discriminatie is valt inderdaad te betwijfelen.
pi_41516300
Whaha, de buitenlanders nemen ons land over. Boeiend, ik ga gewoon een eigen staat stichten alleen voor rasch echte blanke nederlanders ergens in Zuid-Amerika/Afrika. Wie doet er mee?
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:03:31 #24
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41516316
quote:
Rotterdam en Den Haag.

En verder is het super dat de politie meer etnische gemengdheid wilt bij de politie om dat dat voor sommige gevallen beter uitkomt om met een slachtoffer / verdachte / client te communiceren.

Verder vind ik het een diep triest reactie the_jestert. Gun een ander ook, wat ieder mens is hetzelfde.
Het is OK om allochtonen aan het werk te zetten. Niets mis mee. Maar dan wel op gelijke voet graag.
Zo iemand heeft alleen de taal als achter stand, verder niets. Communicatieve vaardigheden gebruiken ze toch niet bij de Homo's in Blauw.
pi_41516327
quote:
bullshit. Hoezo de keuring niet halen, ik ben 28+, dus ik kom sowieso niet meer in aanmerking!!!
Ja dus regels zijn regels.
Er is hier geen enkele vorm van discriminatie.
Carpe diem quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')