Ja, lekker lastig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb wel al een paar keer gezegd dat alles wit moet, witte kist, witte auto.
Maar ja, je kunt het nooit zelf controleren, he.
En ik wil begraven worden en niet gecremeerd.
Muziek zou ik niet weten, dat is wel een lastige.
Ik wil eigelijk helemaal geen begravenis/crematie.quote:
Het staat nou toch op Fok.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je sowieso laten vastleggen ..
Lezen je nabestaanden dit topic ook?quote:
Iets zegt mij dat dit nog gaat gebeuren ook als ze zich er niet aan gaan houden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef shmoopy het volgende:
En wie zich daar niet aan houdt laat ik tijdens de plechtigheid door de bliksem treffen.![]()
Think 'Carrie'.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit nog gaat gebeuren ook als ze zich er niet aan gaan houden.
OMG, die laatste scene als je denkt dat het afgelopen is.quote:
Jij bent bij de tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb alles gewoon al op papier bij de begravenisondernemer liggen, niet dat ik verwacht snel dood te gaan maar op advies omdat mijn laatste wens nogal apart is.
Ik wil nl. verbrand worden en dan in een zandloper, die als het even kan regelmatig omgedraaid word.
Nu kan ik niet lopen, dan wel![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb alles gewoon al op papier bij de begravenisondernemer liggen, niet dat ik verwacht snel dood te gaan maar op advies omdat mijn laatste wens nogal apart is.
Ik wil nl. verbrand worden en dan in een zandloper, die als het even kan regelmatig omgedraaid word. Nu kan ik niet lopen, dan wel![]()
In een zandloper.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wil nl. verbrand worden en dan in een zandloper, die als het even kan regelmatig omgedraaid word.
Ik neem maar even aan dat je nu in een rolstoel zit oid. Ik vind het een leuk idee, het bezorgt me een glimlach.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zit nu in een rolstoel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je nu in een rolstoel zit oid. Ik vind het een leuk idee, het bezorgt me een glimlach.
Heeft het behalve het lopen nog een betekenis? Ik kan me zo voorstellen dat er ook symboliek wat betreft tijd in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |