Altijd nog even reageren. Komt wel zo geïnteresseerd en professioneel over.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef IvoE het volgende:
Onlangs heb ik een sollicitatiegesprek gehad, wat erg goed is gegaan en waarbij ook al meteen is gemeld dat er een 2e gesprek gaat komen. Nu ben ik telefonisch uitgenodigd voor dit 2e gesprek en heb hiervan ook een email ter bevestiging van ontvangen. Is het nu de bedoeling dat deze mail beantwoord wordt, met ook vanuit mijn kant een bevestiging, of kan ik er vanuit gaan dat zolang ze niets van mij horen dat ik daar mee instem. Ik heb namelijk per telefoon de afspraak ook bevestigd.
Gaarne jullie advies.
Hierbij bevestig ik uw bevestiging van onze afspraak op ... te ... met ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:52 schreef IvoE het volgende:
De mail was kort en krachtig, hierbij bevestig ik de afspraak op .. te .. met ... om vervolgens af te sluiten met vriendelijke groet.
Al met al 1 regel tekst.
Ik bedenk me nu dat ik na de bevesting voor het 1e gesprek ook geen reactie terug heb gedaan. Maar ditmaal heb ik zo mijn twijfels, geen idee waarom, waarschijnlijk omdat het al iets concreter wordt.
Eens, alleen zit je dan niet in de race voor een baan. In zo'n geval beter een mailtje teveel dan te weinig...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:38 schreef Viper_74 het volgende:
Dit is een test
niet reageren is naar je baan fluiten
Om eerlijk te zijn zou ik normaal gesproken reageren, als het een redelijk verhaal is om even te laten weten dat het gelezen is en akkoord etc.
Als ik deze email zo lees is dit echt een regel bevestiging, ik zou het persoonlijk vervelend vinden als mensen hier nog op reageren via email. Ook kijken naar je eerste gesprek en je non-reactie daarop. Ik zou het zo laten.
Krijg je weer een mailtje terug: "Hiermee bevestig ik uw bevestiging van mijn bevestiging van onze afspraak."quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Hierbij bevestig ik uw bevestiging van onze afspraak op ... te ... met ...
Om even reactie te geven op het resultaat van het 2e gesprek, dat is zeer goed verlopen. Contract is ondertussen ook al getekend en per 01-11 begin ik bij de nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Het kan geen kwaad om te reageren maar het hoeft niet perse. Wel het resultaat posten van de tweede ronde!!
Gefeliciteerd man!!! Wat ga je precies doen ??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:33 schreef IvoE het volgende:
[..]
Om even reactie te geven op het resultaat van het 2e gesprek, dat is zeer goed verlopen. Contract is ondertussen ook al getekend en per 01-11 begin ik bij de nieuwe werkgever.
En of die reactie op de bevestiging nu wel of niet nodig was, het kan in ieder geval geen kwaad volgens mij.
Bovenstaande vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:43 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Nog een vraagje trouwens, wat voor dingen worden er op een tweede gesprek gevraagd?? Ik neem aan dat ze in het eerste gesprek al inhoudelijk vragen hebben gesteld etc..dus wat wordt er nog besproken op een tweede gesprek??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |