die zijn strak jonge!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
nee, de ophang is alleen anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Maikalo het volgende:
Waarom LSD deurenDan breng je toch alleen maar meer gewicht aan je auto?
haahquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Geqxon het volgende:
Hij lijkt zo best standaard? Ik vind van niet.
Noem je mij nou een tyfus mongoolquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die zijn strak jonge!
whehehehe wat een tiefus mongool zeg.
Dat is al een stuk beter^O^, alleen toch jammer dat je niet voor een oude Manta of Ascona ben gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom ik mn uitlaat weg doe is omdat ik andere heb.
astra project is gestopt.
reden:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinst
komt een 2.0 16v turbo in (zoals ik ook van plan was met astra)
andere velgen
LSD deuren
bodykit
spuiten
spoiler
carpc / geluids installatie
calibra vind ik toch mooierquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter^O^, alleen toch jammer dat je niet voor een oude Manta of Ascona ben gegaan.
wat is het als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Je mag trouwens nog wel ff aan de slag met Commandant als ik dat mooie vaalrood zo zie. Kost ff moeite, maar dan heb je ook wat...
als je het nu doet is ie misschien zo mooi dat je hem gewoon zo laatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef Asmooh het volgende:
dankje
maar dat doe ik wel na dat ik hem heb gespoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |