Niet boven de 1300 toerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Ik weet de oplossing!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Wat doe je zieligquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing!
Je petje viel namelijk af toen het gebeurde. Toen ging hij over op econimal mode, max. 1300 toeren. Je moet weer even je petje weer op doen, dan gaat hij op sjon-mode en kan je weer harder.
Wat het ook kan zijn is dat de druk van je elleboog op de armleuning te laag is, waardoor er niet genoeg compressie op de versnellingsbak is. Simpel op te lossen door even goed te leunen op de armleuning!
Welcome in my world... Heb je vast wel eens van de term EVO750 gehoord icm C20LET?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef yup het volgende:
Astra GSi 16v, turbo + 6 bak erop en al uw problemen zijn opgelost.
Je geestelijke gesteldheid is je limiet. Hoe debieler je bent hoe meer pk's je uit zo een motor kan krijgen.
Voor mij : het kan nooit gek genoeg
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
waarom ik mn uitlaat weg doe is omdat ik andere heb.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemen
en aan de TS *(Asmooh)
mocht je nou een echte motor in die astra willen, ik heb hierzo nog een donor astra staan met een 2liter blok liggen. mocht je interesse hebben weet je me te vinden.
en hoezo gooi je je uitlaat al weer in de verkoop?
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Asmooh het volgende:
Calibra
2.0iquote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette bakwat voorn moter hangt er nu in?
das mijn astra jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Hele vooruitgang, asmooh! Ook een wat betere basis voor echte motortuning lijkt me zo. Ben geen opelfan, maar Calibra heb ik altijd wel een aardige auto gevonden. Staat daar op de achtergrond je astra nog, of is dat een andere?
Succes met je project...
vleugeldeurenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
boeiequote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef _GdR_ het volgende:
weer een slopel!!!1111!!!!1!!einzzz
die zijn strak jonge!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
nee, de ophang is alleen anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Maikalo het volgende:
Waarom LSD deurenDan breng je toch alleen maar meer gewicht aan je auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |