weet ik dus niet, aan de ene kant lijkt me het leuk, aan de andere kant onzinnigquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:20 schreef CiQNiZ het volgende:
tvp
Komt er nog een open luchtfilter op voor de motorswap of niet?
Ja en Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
weet ik dus niet, aan de ene kant lijkt me het leuk, aan de andere kant onzinnig
ga toch op elisha liggen flikkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
My god wat een triest filmpje. Beetje stoer hard rijden (zover dat kan met die auto) rond ZoetermeerBegin eens met de toeter...
Nouk je bent niet dood, je leeftquote:
heel goed ijsmeisquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Willen de mensen die denken grappig te wezen even wieberen?
Open in Klaagbaak een topic over Opels voor mij part. Maar niet hier dus.
op het moment wachten we op foto's van een compleet holle uitlaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef duckes het volgende:
Wat wordt het grote project aan deze auto? Een andere motor erin? En wat nog meer?
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan krakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Incolumis het volgende:
ijsmijs heb je de video's zelf al gezien? dan zul je zien waarom we zo reageren
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan kraken?
Als je het niks vindt, blijf dan gewoon weg.
De rest van de discussie kan in Feedback. Dan blijft dit topic weer netjes schoon.
deze opel is toch ook geweldig?!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?
en btw dit is een forum waar je je mening mag geven (mits het niet te ver gaat), dus je zult ook negatieve meningen moeten gedogenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan kraken?
Als je het niks vindt, blijf dan gewoon weg.
De rest van de discussie kan in Feedback. Dan blijft dit topic weer netjes schoon.
daar heeft inco een punt ijsmeis....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en btw dit is een forum waar je je mening mag geven (mits het niet te ver gaat), dus je zult ook negatieve meningen moeten gedogen
mag je best hardop zeggen hoor ijsbergquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar heeft inco een punt ijsmeis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |