Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:52 schreef mitt het volgende:
de deadline is op 31 augustus.
zo om ervoor te zorgen dat er niet tijdens het seizoen maar spelers blijven wisselen, zoals jij
dit gaat verder in VBL.
Start je eigen voetbalbond!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:59 schreef Logitik het volgende:
Ik vind de KNVB in meerdere regels erg triest trouwens. In mijn ogen vernaggelt de KNVB het voetbal zelfs![]()
Klopt niet! De deadline is 31 mei voor het amateurvoetbal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:52 schreef mitt het volgende:
de deadline is op 31 augustus.
zo om ervoor te zorgen dat er niet tijdens het seizoen maar spelers blijven wisselen, zoals jij
dit gaat verder in VBL.
IK vind dat eigelijk nogal vroeg, dan is het het lopend seizoen nog niet eens afgelopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt niet! De deadline is 31 mei voor het amateurvoetbal.
En met een werkgeversverklaring kan je gewoon overschrijving aanvragen, geen enkel probleem. Enig struikelblok zou kunnen zijn als je huidige club zowel een zaterdag- als zondagafdeling heeft. Daarop is bij ons ooit de overschrijving van Richard Witschge van ADO'20 naar DOVO stukgelopen, van de KNVB moest ie maar in onze zaterdag 1 gaan voetballen...
Nou, als je in de kampioenscompetitie van de hoofdklasse zit niet nee. Maar de gemiddelde competitie is dan toch echt al even afgelopen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef Logitik het volgende:
[..]
IK vind dat eigelijk nogal vroeg, dan is het het lopend seizoen nog niet eens afgelopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |