Snapte ik ook niet vriend van de show, ik snap soms wel meer neit van deze maffe wereld. Mijn excusesquote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef Staaf het volgende:
[..]
Lora?? Wat zou lora moeten zijn dan? W_O-Ze heet Nika vriend
wat dacht je van whore
(HOERRRR)
![]()
Lieg niet zoquote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
quote:
Wat ben jij toch een niet grappig kneusje hequote:Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
kansloosquote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Mahone houdt ons allemaal voor de GEK!!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is waar die pillen van Mahone voor zijn. Bij die ontplofte auto zegt een agent tegen Mahone dat ie niet alles kan hebben (dus niet elke ontsnapte kan oppakken) en dan zie je dat die Mahone helemaal doordraait en zijn pillen inneemt.
denk dat die gewoon een beetje gek in de kop is en dat als ze daar achter komen hij van de zaak word afgehaald enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben benieuwt hoe dat met die Mahone verder zal gaan.. die pilletjes zijn ook behoorlijk vaag... zeker ook omdat hij ze in een pen doen en niet gewoon in het doosje laat!
Dat is knap.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Puicke plottwistquote:Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
4 8 15 16 23 42quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel aflevering season 2 gaat hebben in totaal?
wat heeft lost ermee te makenquote:
zou goed kunnen.... dat hij anders verdrinkt in de details... en michael hoeft dat niet... omdat hij hoogbegaaft is en zn hersentjes dat wel trekken.... dus scofield gaat winnenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:08 schreef Smart-Einstein het volgende:
misschien neemt mahone die pilletjes wel omdat hij dezelfde ziekte heeft als michael.. dat heb ik begrepen uit een interview met de acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |