Invasion is al een tijdje bezig.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:
Agent Mahone speelt ook in de serie Invasion (die vanavond begint, althans in Nederland) zag ik gisteren toevallig bij een trailer
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
linc speelt ook drake (de ubervampier) in blade 3
En in de toffe serie John Doequote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
linc speelt ook drake (de ubervampier) in blade 3
En Marshall Allman (LJ) speelt ook in Hostage! (heb de film vanavond nog gekeken)quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Lief-visje het volgende:
Robert Knepper heeft in Good night and Good luck en Hostage gespeeld
Idd, 'Lora'quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Nee...
"I knew the little whore would take us right to em"
Ooo ook goed johquote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Nee...
"I knew the little whore'd take us right to em"
Lora?? Wat zou lora moeten zijn dan? W_O-quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iets van:
I knew little Lora will take us right to them.
Die chick is nog maar 23 (net zo oud als ik) he! Wauw zo jong & lekker en nu al in een vette tv-serie spelen! Die heeft het al goed voor elkaar voor d'r leeftijdquote:Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef MaxPower het volgende:
Staat ook in de opening credits: Guest starring Holly Valance.
Snapte ik ook niet vriend van de show, ik snap soms wel meer neit van deze maffe wereld. Mijn excusesquote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef Staaf het volgende:
[..]
Lora?? Wat zou lora moeten zijn dan? W_O-Ze heet Nika vriend
wat dacht je van whore
(HOERRRR)
![]()
Lieg niet zoquote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
quote:
Wat ben jij toch een niet grappig kneusje hequote:Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |