SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft lastig zonder NL ondertiteling ehquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef The_S het volgende:
[..]
Jij kijkt deze serie en je weet niet wat het verhaal is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Jivis het volgende:
Prima aflevering, spanning zat er goed in. Qua ongeloofwaardigheid vond ik het reuze meevallen, er zit me enkel nog een ding dwars!Die is gewoon succesvol ergens naar toe ontsnapt ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ontsnapping was wel leuk. Alle verhaallijnen namen een grote drastische wending, en dan ineens die scene van hem op de fiets met die helm, dat leverde toch wel een glimlach op.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ok, dan heb ik dat niet goed gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze maakten de railing alleen losser, paar bouten er uit. De auto rijd wel door de railing heen hoor, je ziet hem breken. Dat er een paar bouten missen valt echt niet op. Die kunnen makkelijk naar beneden gedonderd zijn met de railing zelf.
Dinsdag ochtend.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef JaWi het volgende:
Wanneer komt aflvering 4?
Ik verveel me ook, dus over een paar minuten post ik wel wat screenshots.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben zelf te lui om naar pics van Nika te zoeken, dus posten die hap!!
O, en ook nog iemand een screen van Haywire op de fiets...? Ik verveel me te pletter hiero![]()
Hier veel Nika picsquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben zelf te lui om naar pics van Nika te zoeken, dus posten die hap!!
O, en ook nog iemand een screen van Haywire op de fiets...? Ik verveel me te pletter hiero![]()
Ik zou me er best mee vermaken.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef droks het volgende:
Nika:
http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika.PNG
http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika2.PNG
Zo heel lekker is ze niet, en ze heeft een kut accent (In de serie dan, in het echt weet ik niet
Ooh dat zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
ze zou best 's avonds bij me in bed mogen kruipen!
De 3e is gister uitgekomen, is al meerdere malen gezegd in dit topic zelfs.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoeveel afl. Seizoen2 heeft???
weer 22 toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoeveel afl. Seizoen2 heeft???
Holly is Australische... dus ook in het echt een kutaccent ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef droks het volgende:
Nika:
Zo heel lekker is ze niet, en ze heeft een kut accent (In de serie dan, in het echt weet ik niet)
Het is wel dus wél Holly Valance, dacht 't al.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Holly is Australische... dus ook in het echt een kutaccent ja.
Maar wel een geil koppie..![]()
Ja dat dan weer wel, maar dat mogen er wel meer.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
ze zou best 's avonds bij me in bed mogen kruipen!
Naar Veronica kijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
Geef mij Sarah maar, of Veronica (God hebbe haar ziel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |