Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Aurelianus het volgende:
Dat mietje durfde niet eens heroïne te gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?
Nee, het gaat me om die kop die hij er bij trekt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:23 schreef hydrah het volgende:
Kortom, je bent jaloers ?
kortom je bent jaloers.......quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om die kop die hij er bij trekt.
True Truequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
kortom je bent jaloers.......
Nee. Teleurgesteld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
kortom je bent jaloers.......
+2 waarheidquote:
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?quote:
Als je een programma maakt waarin je drugs test is het wel zo normaal dat je alles aan bod laat komen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je beide genoemde dingen niet in je echte leven zou mogen/kunnen uitproberen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?
Waarom zou ik op primetime tv vrouwen willen bevredigen?
t was maar een grapje. Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom zou ik op primetime tv vrouwen willen bevredigen?
geen ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Kreeg je die kans maar eensquote:Waarom zou ik vrouwen willen bevredigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |