Ja ik weet het, dat heb ik ook gedaan (vandaar "medio januari" erbij gezet).quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....
Bij mijn stage/afstuderen mocht ik van de opleiding 2 dagen verlof rekenen als gewerkte dagen. Bijna niks dus. Gelukkig deden mijn stageplek en afstudeerplek daar niet moeilijk over.quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....
Oeh, dat is niet verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2006 12:55 schreef jstn het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat heb ik ook gedaan (vandaar "medio januari" erbij gezet).
Gelukkig valt kerst dit jaar op maandag en dinsdag.
Lekker lang weekend![]()
Das toch goed man.. ik heb tot in totaal 9 maanden stage gelopen met mensen, de hele dag dus met 1 persoon, welke mij dus absoluut niet lag.. dat is ook niets hoorquote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Vandaag m'n stagebegeleidster langs geweest, om even kennis te maken. Ging echt nergens over.. En dan toch nog een uur zitten praten...
Dat is bij mij elke dag het geval, na half 1 smiddags ;pquote:Op maandag 11 september 2006 21:26 schreef ChatGirl het volgende:Morgen alleen op mn stage. Begeleider en tevens baas is weg.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:11 schreef jstn het volgende:
[..]
Dat is bij mij elke dag het geval, na half 1 smiddags ;p
M'n begeleider heeft nog een eigen winkel in Tilburg waar hij om 1 uur begint.
M'n baas zit heel ergens anders in dit gebouw.
Van half 1 tot half 6 zit ik alleen in deze ruimte niks te doen, samen met een andere stagiare![]()
Dat bedoel ik. Same here.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef NrSiX het volgende:
Gaap, was later vanwege dokterbezoek.. en wat zijn we gemotiveerd vandaag! Agenda 09:30 - 17:00: Fok!
Ik wíst dat ik hier op terug ging komen. Hele dag alleen gezeten. Mail ik mn baas/begeleider mn werk, zoals we hadden afgesproken, hoor ik nix van hem. Morgen zal het wel weer raak zijnquote:Op maandag 11 september 2006 21:26 schreef ChatGirl het volgende:Morgen alleen op mn stage. Begeleider en tevens baas is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |