20 weken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
Hoe lang moet iedereen stage lopen hier?
Ik moet 680 uur maken (na vandaag heb ik er ongeveer 80 gehad).
Ben benieuwd hoe lang mensen in dit topic zullen blijven posten (die stage lopen) ;p
Ik zal het wel volhouden tot aan januari ongeveer, er is toch niet zo heel veel te doen.
das lekker 680...ik moet geloof ik 768 verspreid over een heel jaar...3 dagen in de week...ik heb waarschijnlijk ergens maart/april al mn uren gehad...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
Ben benieuwd hoe lang mensen in dit topic zullen blijven posten (die stage lopen) ;p
Ik zal het wel volhouden tot aan januari ongeveer, er is toch niet zo heel veel te doen.
relaxtquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
das lekker 680...ik moet geloof ik 768 verspreid over een heel jaar...3 dagen in de week...ik heb waarschijnlijk ergens maart/april al mn uren gehad...![]()
zeker..daarna hoef ik me niet druk te maken over mn uren..kan gewoon in overleg met t bedrijf ander rooster maken voor die laatste maandjes...quote:
Ik heb zelf maar 1 baan gehad waarbij ik stipte tijden aan moest houden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Erik_84 het volgende:
Wel beter, ik zit toevallig in dezelfde positie, maar zullen er niet veel hebben
19x40 uur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 08:50 schreef Erik_84 het volgende:
Waarom niet? Tis toch mooi weer
Stuur je baas een kaartje
Zo zat ik ook te rekenen, maar je moet ook rekening houden met verlof/vrijedagen....quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef jstn het volgende:
Ik ben fftjes aan het rekenen gegaan.
Ik werk 38 uur per week en ik moet 680 uur maken.
Dat is zon 18 weken, dus ik ben ergens begin januari/medio januari klaar.
Best lekker
Edit: Ik werk trouwens 39 uur per week.
Dus het is ietjes minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |