Gewoon gaan, dat begrijpt ie toch wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet zo al naar huis, anders red ik het niet om nog even te eten en te douchen eer ik naar het volgende werk ga.
Mijn baas is alleen in gesprek dus ik kan nog niet zeggen/vragen/mededelen dat ik naar huis ga.
Joah, ik wacht nog eventjes. Over een kwartier wil ik graag naar huis, misschien is ie dan al klaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef jstn het volgende:
[..]
Gewoon gaan, dat begrijpt ie toch wel.
Of laat even een briefje achter en leg het uit, als je dit al niet gedaan hebt (of laat het een collega weten, zodat hij of zij het doorgeeft.
Werk ze straks![]()
ow okquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het geen probleem. Dat weet ik nu al. Maar ik wil het wel even graag zeggen.
Ik heb hier vorig jaar ook stage gelopen en moest toen 800 uur werken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Erik_84 het volgende:
Ik vraag me serieus af of hij het ermee eens zal zijn.. Ik bedoel, het is wel de bedoeling dat je er 40 uur per week werkt toch? Of is hij wel zo flexibel?
Lekker eh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Erik_84 het volgende:
Wel beter, ik zit toevallig in dezelfde positie, maar zullen er niet veel hebben
Ik moet 640 oid. Ben benieuwd of ik het haal. Ben elke dag aanwezig van 8:30 tot 17:00. Ik haal het wel, maar niet als ik 3 vrije dagen in een maand neemquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jstn het volgende:
Hoe lang moet iedereen stage lopen hier?
Ik moet 680 uur maken (na vandaag heb ik er ongeveer 80 gehad).
Ben benieuwd hoe lang mensen in dit topic zullen blijven posten (die stage lopen) ;p
Ik zal het wel volhouden tot aan januari ongeveer, er is toch niet zo heel veel te doen.
ik doe bijna hetzelfde...alleen eerste dagen wel ingelezen..daarna hmm..eigenlijk bijna niks gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef Sitethief het volgende:
Jezus.............
Nou ja ik vreet de hele dag uit mijn neus en vang geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |