Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef torpie het volgende:
Misschien een leuk om foto's van je stageplek te posten?
zallik maar beginnen
[afbeelding]
Voorkant van mn stageplek. (yep het bier is in de aanbieding3 kratten voor maar 22,95)
Oe *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe *nieuwsgierig*.
Ik wou een flauwe opmerking maken maar dat verdien je niet.
toevallig?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dus mijn fotocamera bij dus ik maak er straks een en post hem denk ik morgen.
Okay dat had ik niet moeten zeggen, sorry.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
Wat Erik zegt.
Ik ben op dreef vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef ( het volgende:
Wat Erik zegt![]()
.
Nog een klein half uurtje.
ow k had vandaag vrij...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef The_S het volgende:
khoef alleen morgen nog maar, vrijdag vrij
Dat je het zegt is net zo triest hoor. Misschien wel triester.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe *nieuwsgierig*.
Ik wou een flauwe opmerking maken maar dat verdien je niet.
Ik denk zelfs nog iets meer, en nee ik loop geen stage in Engeland.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef gday het volgende:
Ik hoorde van anderen dat ze nog meer kregen dan dit, zelfs een gerucht dat iemand een stageplek had gevonden in Engeland en daar tegen de 1000 euro vergoeding kreeg.
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat je het zegt is net zo triest hoor. Misschien wel triester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |