Dingen kosten 25 euro dacht ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:59 schreef Kauki het volgende:
Alsof je zo blij moet zijn als je ziet dat ze je fiets jatten
Mijn fiets is in de vakantie gejat uit een fietsenstalling die op slot zou moeten kunnen voor mn studentenflat. Blijkbaar kun je 3 maanden nadat je aangifte hebt gedaan een goedkoop fietsje van de politie opkopen. Of naar een tweedehand fietsenhandelaar gaan.
Geen idee, mijn nieuwe tweedehands fiets komt van een fietsenhandelaar. Voor 40 Euro was ik klaar. Ok, tis niet de mooiste fiets en hij is wat brak, maar ik ga echt geen dure fiets kopen die misschien binnen een maand ook weer gejat is...quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dingen kosten 25 euro dacht ik
Maar je krijgt er dikke bagger voor terug
Dan is het goedkoper en beter om een fiets uit een sloot te halen die er al 10 jaar inlag
Ja zeg, dan ben je dat waar 'ie aan vast zit ook kwijtquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zet hem dan vast aan iets.......
Een boom tillen ze niet zomaar op hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:03 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Ja zeg, dan ben je dat waar 'ie aan vast zit ook kwijt![]()
Waar woont je huis?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:11 schreef tonks het volgende:
Gelukkig woon ik in een dorp. heb mijn fiets nooit op slot
.
dan ga ik maar verhuizen denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:11 schreef tonks het volgende:
.
En waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:11 schreef tonks het volgende:
.
en de dief maar ermee slippenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Anti diefstal verzekering for t3h pwn !
Nee gek, ik ga dan naar de politie whehe, en dan naar de fietszaak voor een nieuwe fiets.quote:
Oh, het is 's nachts gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom heb je je gordijnen dicht?
Vind je licht eng ofzo?
overdag; een echte fokker is bang voor zonlichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, het is 's nachts gebeurd natuurlijk.
en dan? je pakt de fiets beet bij het zadel en de handvatten en je hebt geen last van de stroomquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stroom er op zetten. Gewoon een aantal condensatoren tegen het frame monterenS'ochtends wel eerst even loshalen voor je gaat fietsen
![]()
Je moet het er ook niet groot opzettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en dan? je pakt de fiets beet bij het zadel en de handvatten en je hebt geen last van de stroom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |