Wat als je geen broek aan hebt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb eens een hamster in een sigarendoosje gegraven, denk ongeveer een meter diep. En een goudvis door de plee gespoeld.
Volgens Cartman schijten mensen in hun broek terwijl ze sterven. Ik geloof dat.
Hm, moeilijke vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Thieske het volgende:
Wat als je geen broek aan hebt?
Ik zal je uit de droom helpen, soms gebeurd het, er zijn technieken, om stront uit een darm te duwenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb eens een hamster in een sigarendoosje gegraven, denk ongeveer een meter diep. En een goudvis door de plee gespoeld.
Volgens Cartman schijten mensen in hun broek terwijl ze sterven. Ik geloof dat.
Jij bedoelt als iemand al dood is? Ik zie 't nut daar niet van in?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen, soms gebeurd het, er zijn technieken, om stront uit een darm te duwen![]()
Beuatje jijquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit een dierenkerkhofje gehad samen met buurmeisjes/jongens. Daar heel wat beesten begraven (van mug tot poes). Ben de tel kwijt geraakt.
we sloegen ook wel eens muggen of vliegen dood die we daarna gingen begravenpsycho in de maak of zo
Ik hoop dat hij me hoort met dat glas er tussen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:16 schreef Thieske het volgende:
Sorry
Vraag 't na bij Cartman, ik ben benieuwd.
ja, maar het word soms gevraagd, maar meestal is het standaart.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij bedoelt als iemand al dood is? Ik zie 't nut daar niet van in?
Net zoiets als bloedworst? Dat duw ik er altijd uit met mijn vingers en dan zuig ik het op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef newsman het volgende:
Ik zal je uit de droom helpen, soms gebeurd het, er zijn technieken, om stront uit een darm te duwen![]()
Zal vast lukken, hij heeft met Kenny een goede bron lijkt me.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me hoort met dat glas er tussen.
Duim en vinger, darm beet pakken en naar beneden halen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net zoiets als bloedworst? Dat duw ik er altijd uit met mijn vingers en dan zuig ik het op.![]()
Pet Semataryquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit een dierenkerkhofje gehad samen met buurmeisjes/jongens. Daar heel wat beesten begraven (van mug tot poes). Ben de tel kwijt geraakt.
we sloegen ook wel eens muggen of vliegen dood die we daarna gingen begravenpsycho in de maak of zo
Thanks voor de tip, weet nooit wanneer het van pas komt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:21 schreef newsman het volgende:
Duim en vinger, darm beet pakken en naar beneden halen.
Youre welcomequote:Op dinsdag 5 september 2006 04:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, weet nooit wanneer het van pas komt.![]()
Net zoiets als in Hannibalquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef newsman het volgende:
Trouwens, Nazie lijken, standaart is altijd het schedeldak open, voor onderzoek.
In die tijd, ging alles met de zaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Net zoiets als in Hannibal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |