Waar moet ik je nemen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve mij, mij moet je wel serieus nemen
E10 is de MAN.. ff zo 10 push ups weet je wel.zonder redenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef ThaSandman het volgende:
Gaat hij nou opdrukken met zijn kapotte schouder.
ooowww hij is echt zo domquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 probeert nou stoer te doen met opdrukken en verrotte arm ?
Je weet toch stem op mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
E10 is de MAN.. ff zo 10 push ups weet je wel.zonder reden![]()
Niemand weet wat hij met die arm heeft, dus who cares dat hij zich gaat opdrukken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 probeert nou stoer te doen met opdrukken en verrotte arm ?
nja.. ik vindt Hilde in dit gesprek erg denigrerend tegenover Monique.. erg naarquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is suïcidaal geweest, en heeft veel meegemaakt (bleek gisteren op de streams).
Hilde denkt geloof ik dat ze de enige is die "veel heeft meegemaakt", Monique gaat er verder maar niet op in.
Ja hij zegt nu wel ook eerlijk dat ze hun mond voorbij hebben gepraat..hij lijkt wat verstandigerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Dropkick het volgende:
Het lijkt wel of Jeroen ineens meer toenadering zoekt naar het andere kamp
Ja, dat valt me ook al op. Zo hoor je halve gesprekken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Coos het volgende:
Wel kut dat ze steeds van stream switchen. Nu hoor je steeds een anders gesprek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |