whwhwhahahahahahaha grapjas, ik heb nog nooit een sociaal antwoord gezien op serieuze vragenquote:
Neee, met gokken gaat geld gewoon van de ene naar de andere hand, hier gaan maneeuwen per dag naar de maan, das andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef cyberstalker het volgende:
Wat een gelul. Gokken, daar gooi je pas geld mee weg, toch word dat veel meer gedaan dan FOK!ken.
Zie je nu! ik wist wel dat het veel wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef yup het volgende:
het heeft de samenleving al 2.232.112.464.755.868.565.453.223.123.545.656 euro gekost.
slotje
De spelling gaat er ook op achteruit zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zoe je nu! ik wist wel dat het veel was![]()
Of: We verkwisten stroom, onnodige apparatuur moet daarvoor draaien, onnodig veel mensen moeten aan het werk om dat op te wekken, het belast het milieu, Dus zijn we fout bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef Thieske het volgende:
Wij verbruiken stroom, mensen werken ervoor om dat op te wekken, dus in principe zijn we goed bezig.
We houden de economie draaiende!
Ja, en dan 's avonds nog meer zinloos gelul op dit forum???quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
TS heeft een punt.Al dat zinloze gelul op 't werk.
![]()
Ik trek alleen maar rare mensen aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:24 schreef Ans het volgende:
ik wil ook wel gewoon achter de geraniums gaan zitten hoor
maareh, verkloten ze het niet hier, dan verkloten ze het wel op andere sites.
Ans Appelman
ik print al mijn topics uit, dus zou jij wat aan je signature kunnen doen. Dat is pas verspillingquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik trek alleen maar rare mensen aan(dementie en zo, werk je in de verpleging??)
Wil ik best doen, wat is hype tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef sop het volgende:
[..]
ik print al mijn topics uit, dus zou jij wat aan je signature kunnen doen. Dat is pas verspilling![]()
Denk dat het eerder kopiëerappareten zou schelen, gezien dit filmpje:quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef Jordy-B het volgende:
Enig idee hoeveel papier er bespaard is doordat mensen zitten te fok!ken ipv hun kont op het kopiëerapparaat te zetten?
m.a.w. Fok zorgt ervoor dat de echte werkloosheid onderbelicht blijft!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef switchboy het volgende:
Als alle werknemers ook echt zouden werken in plaats van fokken. dan zou de werkeloosheid sterk stijgen, omdat dan hetzelfde werk met 1/3 van de mensen gedaan kan worden. Fok is dus goed!
Maardankzij fok hebben meer mensen een inkomen waar belasting over geheven wordt. En kopen ze spullen bij de winkel op de hoekquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
m.a.w. Fok zorgt ervoor dat de echte werkloosheid onderbelicht blijft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |