zei je gister alquote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, zo goed is hij niet... Maar het blijft Rick James!
BTW heb de PS3 gepreorderd...
gedownload? dat mag toch helemaal niet? ik koop elke maand gewoon de Hitzone cds. VETTE SHITquote:Op woensdag 6 september 2006 10:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
zei je gister al
en met ''gekocht'' bedoel ik gedwonload noep
Frank Download koop eensquote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
John Lennon - Imagine op Veronica FM
Prachtig nummer
Ken ik ja. Geweldig!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:15 schreef Sickert het volgende:firehose rodeo
werkt nietzoek m wel ff ergens anders
hier dan wel
http://vids.craveonline.c(...)fire_hose_rodeo.html
filmpje op imdbquote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik ja. Geweldig!
Must see in de biosHeerlijk al die blije stunts op een megascherm.
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu hebquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Patch nog eens installeren.
schurft?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef drbravo het volgende:
[..]
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu heb![]()
idd staat toch voor inderdaad?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
idd dat heb ik niet, een tussenuur, maar u gaat toch door voor de wasmachine![]()
![]()
![]()
quote:
DIE VAN MIEN PAST IN DIE VAN!!??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
JOEHOE!!
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
Kan 't gewoon naar je gmailadres?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet alleen je adresgegevens hebben, kun je die mailen?
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
ooh ja! shit!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??![]()
Je weet toch dat ik er niet ben de 23e..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |