abonnement Unibet Coolblue
pi_41666868
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Er komt een man bij de dokter, vraagt de dokter "Wil je dat ook even opruimen..?"
Hij blijft goed
PS4 online: micro_nl
  zondag 10 september 2006 @ 04:16:25 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_41666887
Whahahaha
*blarg*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_41666913
zo de laatste voor vannacht
ga me peuk oproken en dan zo lekker slapen

het is behaard , stijf en je doet het in je mond ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het toppunt van automatisering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er op het graf van een telefoniste?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn 10 gabbers op een vlot?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is boerenkool , Mannelijk of Vrouwelijk ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heeft een vrouw een sneetje in haar broek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom draagt een non geen BH ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 september 2006 @ 04:42:52 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41667123
Zegt de ene man tegen de andere;

Ik denk dat ik ga scheiden van mijn vrouw, ze praat al 6 maanden niet tegen me.

Zegt de andere;

Weet je het wel zeker want zo'n vrouw is moeilijk te vinden.
pi_41667154
Kleine Jantje heeft een konijn, en dat konijn heet Flappie.
Jantje is helemaal gek met dat beest. Op een morgen is Jantjes moeder
zijn kamertje aan het opruimen, ziet ze ineens Flappie liggen: dood.
Och hemel, denkt de moeder, hoe moet ik dat Jantje vertellen?
's Middags komt Jantje uit school. Zijn moeder zegt voorzichtig:
"Jantje, je moet niet schrikken, maar ik heb slecht nieuws: Flappie
is dood." "Nou ja," zegt Jantje, "de dood hoort bij het leven. Het is
niet leuk, maar wij moeten verder." Zo, denkt de moeder, die neemt
het goed op! Dan loopt Jantje naar boven naar zijn kamertje. Daar
vindt hij zijn konijn dood. Meteen begint hij keihard te huilen en
loopt helemaal in paniek weer naar beneden: "Mammie, mammie, Flappie
is dood, Flappie is dood..." "Ja maar, Jantje, dat zei ik net toch
tegen je?" zegt zijn moeder. "O," zegt Jantje, "ik verstond: pappie
is dood."
Neen
pi_41667179
“God ik heb een probleem”
“Wat is het probleem Eva?”
“Ik weet dat U mij heeft gecreëerd en voor deze prachtige tuin en wonderbaarlijke dieren heeft gezorgd, als ook die grappige slang, maar ik ben gewoon niet gelukkig.”
“En waarom is dat Eva?”
“God, ik ben eenzaam en ik verveel me, en ik word doodziek van appels.”
“Wel, Eva, in dat geval heb ik een oplossing. Ik zal een man voor je maken.”
“Man? Wat is dat, God?”
“Een gebrekkig, laag ontwikkeld wezen, met veel slechte eigenschappen. Hij zal liegen, vreemdgaan en ijdel zijn. Hij zal geen humor hebben en zal van kinderachtige dingen houden. Hij zal groter dan je zijn en zal van vechten, jagen en dingen dood maken houden. Hij zal niet al te slim zijn, dus hij zal jouw advies nodig hebben om op de juiste manier te denken. Hij zal erg beperkte emotionele capaciteit hebben en hij zal getraind moeten worden. Hij zal er stom uitzien wanneer hij opgewonden is, maar sinds jij aan het klagen bent, zal ik hem zodanig maken dat hij al jouw lichamelijke behoeften zal bevredigen. En je zal je in ieder geval nooit meer vervelen!”
“Klinkt goed", zegt Eva, met ironisch getrokken wenkbrauwen, “maar wat zit erachter, God?”
“Nou…je kan hem op een voorwaarden hebben.”
“En wat is de voorwaarde God?”
“Zoals ik zei, hij zal trots, arrogant en ijdel zijn…dus je zal hem moeten doen geloven dat hij als eerst is gemaakt. En het zal ons geheimpje zijn. Je weet wel, van vrouw tot vrouw.”
Neen
  zondag 10 september 2006 @ 08:05:45 #57
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41667559
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef WebForce het volgende:
Komt een kabouter in theezaak binnen, springt ie over de drempel en zegt: 'Hoppatee!'
- 'Die hebben we niet'
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41667561
Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld. Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS prik. De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje. De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser. De Belg zegt: "Doe mij maar die AIDS prik."
De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen. "Wat lach je nou?" vraagt de dokter.
Antwoordt de Belg: "Ik heb toch een condoom om."
  zondag 10 september 2006 @ 08:10:02 #59
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41667565
Komt een neger bij de dokter aangelopen met een vlieg op de knie. Zegt de dokter: "Hoe komt u eraan?" Waarop de vlieg antwoordt: "Tja, het begon met een bultje"

XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_41667566
In een dorpje in de tweede wereldoorlog waren er 2 papegaaien. De ene was van de cafebaas en de andere van de dominee. De papegaai van de cafebaas zei steeds als er iemand binnenkwam ''Hitler is dood''. Dat ging goed tot er een stel SS'ers binnenkwam en zeiden ''Als die papegaai over 2 weken niet iets anders zegt gaan jij en je papegaai eraan!!''

Dus de cafebaas ruilt z'n papegaai met de dominee. 2 weken later komen de SS'ers terug en zeggen: ''Hitler is dood.'' Zegt de papegaai: ''Laten we God danken.''
  zondag 10 september 2006 @ 08:14:21 #61
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_41667572
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
In een dorpje in de tweede wereldoorlog waren er 2 papegaaien. De ene was van de cafebaas en de andere van de dominee. De papegaai van de cafebaas zei steeds als er iemand binnenkwam ''Hitler is dood''. Dat ging goed tot er een stel SS'ers binnenkwam en zeiden ''Als die papegaai over 2 weken niet iets anders zegt gaan jij en je papegaai eraan!!''

Dus de cafebaas ruilt z'n papegaai met de dominee. 2 weken later komen de SS'ers terug en zeggen: ''Hitler is dood.'' Zegt de papegaai: ''Laten we God danken.''
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 10 september 2006 @ 13:13:26 #62
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_41672365
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld. Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS prik. De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje. De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser. De Belg zegt: "Doe mij maar die AIDS prik."
De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen. "Wat lach je nou?" vraagt de dokter.
Antwoordt de Belg: "Ik heb toch een condoom om."
Een Nederlander, Belg en Duitser zijn ter dood veroordeeld. Ze zullen gedood worden door een vuurpeleton. Als eerste is de Nederlander aan de beurt. Net als de Nederlander beschoten zou worden bedenkt ie een plan en roept "Achter jullie, een overstroming!". Iedereen kijkt om, en de Nederlander gaat er vandoor.

Vervolgens is de Duitser aan de beurt. Hij denkt van, wat die Nederlander kan, kan ik ook! Dus die figuren willen gaan schieten en de Duitser roept 'Aardbeving!'. Iedereen rent uit paniek weg en de Duitser gaat er vandoor.

Dan is de Belg aan de beurt. Hij heeft de Nederlander en Duitser bezig gezien. Dus het peleton legt aan, en die Belg denkt van, nú moet ik het doen. Dus die belg roept "Vuur!".....
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 10 september 2006 @ 14:12:39 #63
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_41674024
Ernie: ''Kijk Bert, een homo!''
Bert: ''Nee Ernie, dat is de spiegel.''
People who annoy you:
N_GGERS
pi_41692613
quote:
Op zondag 10 september 2006 04:19 schreef Revenge2005 het volgende:
zo de laatste voor vannacht
ga me peuk oproken en dan zo lekker slapen

het is behaard , stijf en je doet het in je mond ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het toppunt van automatisering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er op het graf van een telefoniste?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn 10 gabbers op een vlot?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is boerenkool , Mannelijk of Vrouwelijk ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heeft een vrouw een sneetje in haar broek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom draagt een non geen BH ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huillach.jpg11eins!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41844590
Wat is een neger in een bus hokje ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de negers hiero
2 0wn 0r n0t 2 0wn
pi_41846274
- knip -
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:15:56 #67
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_41849445
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:12 schreef Veletta het volgende:
Ernie: ''Kijk Bert, een homo!''
Bert: ''Nee Ernie, dat is de spiegel.''
"Bert, hey Bert, er zit een banaan in mijn kont!"
"Nee Ernie, dat ben ik..."
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_41852841
Mijn vriendin zei vanmorgen tegen me dat ze wou afvallen. Dus toen zei ik "Dan moet je je opgeven voor een Miss-verkiezing, gegarandeerd dat je snel afvalt!"
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_41854724
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:17 schreef Svensational het volgende:
Mijn vriendin zei vanmorgen tegen me dat ze wou afvallen. Dus toen zei ik "Dan moet je je opgeven voor een Miss-verkiezing, gegarandeerd dat je snel afvalt!"
pi_41854892
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:17 schreef Svensational het volgende:
Mijn vriendin zei vanmorgen tegen me dat ze wou afvallen. Dus toen zei ik "Dan moet je je opgeven voor een Miss-verkiezing, gegarandeerd dat je snel afvalt!"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_41855602
quote:
Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die kende je nog niet?
pi_41875701
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:17 schreef Svensational het volgende:
Mijn vriendin zei vanmorgen tegen me dat ze wou afvallen. Dus toen zei ik "Dan moet je je opgeven voor een Miss-verkiezing, gegarandeerd dat je snel afvalt!"
Volgens mij hebben er echt mensen zich dood gelachen !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_41876217
Drie mannen wandelen stervend van de dorst door de woestijn... zien ze in de verte een nederzetting.
Ze strompelen er naartoe en zien dat het een klooster is. Ze vragen één van de nonnen om water en ze verwijst ze door naar een grote, kwaaie non, wat verderop. "U kunt water krijgen, maar dan eisen we dat u uw penis afstaat".

De mannen zien het niet zitten, maar er zit eigenlijk weinig anders op, want ze komen om van de dorst... Ze stemmen er uiteindelijk mee in. De non zegt ze dat ze in een rij moeten gaan staan en hun penissen uit hun broek moeten halen.

Ze roept de eerste man naar voren. "Wat is uw beroep?". "Slager", zegt de man, waarop de non een gigantisch hakmes tevoorschijn haalt en de man met een vakkundige haal van het mes van zijn penis ontdoet. De achterste man begint te giegelen, terwijl de slager not fucking amused! loopt te zijn, maar hij krijgt gelijk te drinken en weet dat hij gered is.
De tweede man ziet de bui al hangen en beantwoordt de non's vraag met "bakker". De non pakt een flink broodmes en zaagt zo de bakker z'n penis eraf... Ook hij is gered. De derde man begint nu te schateren van het lachen.
De non kijkt hem chagrijnig aan en vraagt hem zijn beroep...
"begin maar alvast te likken, ik ben namelijk ijscoman!"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41876722
Billy Connoly:

Er rijdt er man door een klein dorpje heen... Ineens springt er een kat voor de auto. De man probeert te remmen, maar hij hoort een flinke klap. Hij stapt uit om te zien wat de schade is en ziet in de goot, iets naast de auto, een kat liggen. De kat spartelt hevig met zijn pootjes. De man grijpt direct in zijn gereedschapskist, pakt er een hamer uit en met een flinke mep verlost 'ie het arme dier uit zijn lijden.

Ineens komt er een kwade vrouw uit een van de huizen gerend... "Waar ben jij godverdomme mee bezig?! Je slaat zo mijn kat dood, idioot!".
"Het spijt me vreselijk, mevrouw, maar uw kat sprong net voor m'n auto en ik kon hem niet meer ontwijken... Het dier was vreselijk aan het lijden, dus ik moest hem uit zijn lijden verlossen"
"Leugenaar, Mafketel! ... Karel, Karel!"
Bij de buren gaat ineens de deur open en er komt zo een agent naar buiten gewandeld... "Wat is hier aan de hand"
De vrouw begint, "Karel, die, die moordenaar kwam net uit zijn auto en heeft mijn kat doodgeslagen! Gewoon, zomaar!"
"Oh, is dat zo, hufter! Waar denk je dat je mee bezig bent?!"
De man probeert het uit te leggen: "Agent, de kat sprong me zo voor de auto... Ik probeerde hem nog te ontwijken, maar dat lukte niet. Het beest was vreselijk aan het lijden, dus ik heb het met een hamer uit zijn lijden verlost".
De agent kijkt naar de auto... "Ja, ik kan de slipsporen zien en er zit bloed op het voorwiel". Kijkt de agent achter het achterwiel... Ligt daar 'n dooie kat

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 17-09-2006 01:19:16 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41877152
Allemaal dood, zekers...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')