abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41529434
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Blackletter het volgende:
america's next top model is 10000x beter dan die nederlandse zooi vind ik
Het zijn allemaal programma's die er vooral zijn om de anorexia-industrie op volle toeren te laten draaien. Voor fabrikanten van afslankmiddeltjes, laxeermiddelen, allerhande trainingstoestellen en dergelijke komen dit soort programma's als een geschenk uit de hemel.

En de couturiers zijn daarbij liever zo zuinig mogelijk met stof. En dankzij de gratenzakjes die over de catwalk zweven zijn ze ook niet veel stof kwijt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41530276
er is er ook eentje bij, ik weet niet hoe ze heet maar iedereen vind haar een bitch, al vanaf minuut 1
pi_41530535
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:23 schreef Natalie het volgende:
Ik vond het ook 3 keer niets.
En als dát het beste is wat Nederland aan knappe meiden heeft, dan kunnen we beter meteen stoppen met dit programma.
Er is ook wel een verschil tussen wat tv-producers knappe meiden vinden en wat het gewone volk als knappe meiden ziet. In het eerste geval praat je over meisjes waarvan zwart-witfoto's niet zouden misstaan bij help-Roemenië-de-hongerwinter-door-campagnes. In het tweede geval heb je het over de meisjes zoals je ze in de bus of in de stad ziet. Die bloedmooi zijn, maar véél te dik naar maatstaven van de modewereld.

Die vrouwen in dat programma kunnen in elk geval niet tegen mijn meisje op.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41531720
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Er is ook wel een verschil tussen wat tv-producers knappe meiden vinden en wat het gewone volk als knappe meiden ziet. In het eerste geval praat je over meisjes waarvan zwart-witfoto's niet zouden misstaan bij help-Roemenië-de-hongerwinter-door-campagnes. In het tweede geval heb je het over de meisjes zoals je ze in de bus of in de stad ziet. Die bloedmooi zijn, maar véél te dik naar maatstaven van de modewereld.

Tv-producers gaan dus echt niet over het uiterlijk van die meisjes hoor, enkel mode-deskundigen
pi_41548831
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

True, topmodellen zijn niet per definitie knap, dat zijn twee verschillende dingen.
Jammer dat dat magere als ideaal wordt gebruikt.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:19:55 #56
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_41552713
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef NRD het volgende:
er is er ook eentje bij, ik weet niet hoe ze heet maar iedereen vind haar een bitch, al vanaf minuut 1
We hebben het over de next topmodel, daar zit altijd één of meerdere bitches bij.
Dat krijg je vanzelf als je een groep potentiële fotomodellen bij elkaar zet, die vol met arrogantie, narcisme en nijd zitten. Maak er een wedstrijd van en er komt vanzelf een heksenketel waar ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.

Over lijken gaan (meestal sneaky) om aan de top te komen, haat, nijd en vooral niet nalaten om 'de ander' te laten weten dat ze een 'dikke' kont heeft of dat haar spillebeentjes te dik zijn. Dat soort dingen.

Maar wel huilen, jaahh mensen, 'de kijkers' willen emoties zien.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_41560765
Ik heb gisteren de herhaling gezien. Er zaten best wel een paar leuke mokkeltjes bij
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  woensdag 6 september 2006 @ 21:30:29 #58
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_41563310
Kutprogramma
Oppervlakkig gezeik
alleen de muziek is leuk
maar daar hebben we iets anders voor, het heet mp3-player
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_41566752
Allemaal borderline
  donderdag 7 september 2006 @ 18:24:09 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_41590658
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb gisteren de herhaling gezien. Er zaten best wel een paar leuke mokkeltjes bij
Je doet je username eer aan.
pi_41591097
Niets mis met het muziekje uit Bassie en Adriaan.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_41591706
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Niets mis met het muziekje uit Bassie en Adriaan.
Dat was het enige hoogtepunt van dat programma
pi_41594054
Klagen over topmodellen.
TS is of heaumeau, of jalours dat hij zelf niet zo'n mooie vriendin heeft.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_41596931
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Klagen over topmodellen.
TS is of heaumeau, of jalours dat hij zelf niet zo'n mooie vriendin heeft.

TS bashen op pagina 3 is zo 1943. Echt geen stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')