Het zijn allemaal programma's die er vooral zijn om de anorexia-industrie op volle toeren te laten draaien. Voor fabrikanten van afslankmiddeltjes, laxeermiddelen, allerhande trainingstoestellen en dergelijke komen dit soort programma's als een geschenk uit de hemel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Blackletter het volgende:
america's next top model is 10000x beter dan die nederlandse zooi vind ik
Er is ook wel een verschil tussen wat tv-producers knappe meiden vinden en wat het gewone volk als knappe meiden ziet. In het eerste geval praat je over meisjes waarvan zwart-witfoto's niet zouden misstaan bij help-Roemenië-de-hongerwinter-door-campagnes. In het tweede geval heb je het over de meisjes zoals je ze in de bus of in de stad ziet. Die bloedmooi zijn, maar véél te dik naar maatstaven van de modewereld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:23 schreef Natalie het volgende:
Ik vond het ook 3 keer niets.
En als dát het beste is wat Nederland aan knappe meiden heeft, dan kunnen we beter meteen stoppen met dit programma.
Tv-producers gaan dus echt niet over het uiterlijk van die meisjes hoor, enkel mode-deskundigenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen wat tv-producers knappe meiden vinden en wat het gewone volk als knappe meiden ziet. In het eerste geval praat je over meisjes waarvan zwart-witfoto's niet zouden misstaan bij help-Roemenië-de-hongerwinter-door-campagnes. In het tweede geval heb je het over de meisjes zoals je ze in de bus of in de stad ziet. Die bloedmooi zijn, maar véél te dik naar maatstaven van de modewereld.
Die vrouwen in dat programma kunnen in elk geval niet tegen mijn meisje op.
True, topmodellen zijn niet per definitie knap, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen wat tv-producers knappe meiden vinden en wat het gewone volk als knappe meiden ziet. In het eerste geval praat je over meisjes waarvan zwart-witfoto's niet zouden misstaan bij help-Roemenië-de-hongerwinter-door-campagnes. In het tweede geval heb je het over de meisjes zoals je ze in de bus of in de stad ziet. Die bloedmooi zijn, maar véél te dik naar maatstaven van de modewereld.
Die vrouwen in dat programma kunnen in elk geval niet tegen mijn meisje op.
We hebben het over de next topmodel, daar zit altijd één of meerdere bitches bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef NRD het volgende:
er is er ook eentje bij, ik weet niet hoe ze heet maar iedereen vind haar een bitch, al vanaf minuut 1
Je doet je username eer aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb gisteren de herhaling gezien. Er zaten best wel een paar leuke mokkeltjes bij
Dat was het enige hoogtepunt van dat programmaquote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Niets mis met het muziekje uit Bassie en Adriaan.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Klagen over topmodellen.
TS is of heaumeau, of jalours dat hij zelf niet zo'n mooie vriendin heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |