Vanavond weer een kans, 21.30 op RTL7.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef appelsap het volgende:
Vergeten dat dat kwam, nu heb ik het gemist.
Nou, het Amerikaanse is anders ook baggerslecht, met elke keer hetzelfde kutverhaaltje "Er zijn nog 5 mensen, ik noem maar 4 namen" "Congratulations, you're still in the race of becoming american next flopmodel"quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Whaha dat muziekje uit Bassie en Adriaan viel me ook meteen op.Maar ik vind het verder ook niks hoor. Het Amerikaanse is zooooo veel beter! Maar ik had ook niet anders verwacht.
Wel dikke tettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:07 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou, het Amerikaanse is anders ook baggerslecht, met elke keer hetzelfde kutverhaaltje "Er zijn nog 5 mensen, ik noem maar 4 namen" "Congratulations, you're still in the race of becoming american next flopmodel"
Echt hequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en dan sturen z de knapste weg 7(8
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:14 schreef Arid het volgende:
meermeer
meer
meer
meer
meer
meer
meer
meer
Juistquote:Op maandag 4 september 2006 22:22 schreef Krln het volgende:
de oppervlakkigheid van tv kan je helpen herinneren hoe vol je eigen leven gelukkig is
Heel herkenbaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:50 schreef Sputnik het volgende:
Inclusief een lelijke excuusnegerin, als ze er dan toch een in doen dan een mooie![]()
Geen tietenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Henny_Huisman het volgende:
Henny vind dit met dat rare kapsel het mooist:![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ps Daisy: mag ik je nummer![]()
![]()
![]()
Kijk dat gezichtje danquote:
Daar kan je stoute dingen mee doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
[afbeelding]
mmmmmmmmm Jayla uit ANTM cycle 5
Misschien wel een concept wat zo verkocht is en volgens contract precies zo uitgevoerd moet worden als 'het origineel', net zoals bij Idols. Mij viel zoiets val op toen ik met mijn vriendin meekeek.quote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef MeneerSjon het volgende:
Het is een slap aftreksel van de amerikaanse versie. De meiden zijn saai en de presentatie slaat helemaal nergens op. Die Yfke kan beter gewoon stil zijn en mooi wezen want presenteren is niet echt haar ding.
Hee Octaaf, is jouw Miranda ondertussen ook al aan de man of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai dat je dat de kans geeft he.
Als je het niet gezien hebt, heb je nog een kans want het wordt zo herhaald op RTL 7quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Inbox4me het volgende:
Niemand die zich ergerde aan de overduidelijke, over-aanwezige sponsoring van een niet-nader-te-noemen-make-up-fabrikant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |