jawel, maar als vriendin de afstandbediening in handen heeft....quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef yosander het volgende:
Heb jij soms geen knopje op je tv zitten?
Ik lijd met je meequote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef giMoz het volgende:
erger vooral aan de uitspraak van het woord "topmodel" ze spreekt het uit als tobmoddol, typisch nederlands engelse uitspraak die je verwacht van een politicus van een kleine gereformeerde partij die duur denkt t edoen, niet van een internationaal topmodel...
[..]
jawel, maar als vriendin de afstandbediening in handen heeft....![]()
Tja, ze moeten zich aan het in Amerika bedachte format houden...quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
Mja, beetje nageaapd...
Alles wat er over te vertellen valt in 1 teken!quote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef brood_korst het volgende:
[
Jij bent toch de man?quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef giMoz het volgende:
jawel, maar als vriendin de afstandbediening in handen heeft....![]()
het enige wat ik er van gezien heb is de promo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:23 schreef Natalie het volgende:
Ik vond het ook 3 keer niets.
En als dát het beste is wat Nederland aan knappe meiden heeft, dan kunnen we beter meteen stoppen met dit programma.
Ach, de meeste deelnemers waren toch de moeite van het kijken niet waard.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef appelsap het volgende:
Vergeten dat dat kwam, nu heb ik het gemist.
Tijdens een avond stappen zouden deze meiden totaal niet opvallen. In Nederland lopen veel mooiere meisjes rondquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:23 schreef Natalie het volgende:
Ik vond het ook 3 keer niets.
En als dát het beste is wat Nederland aan knappe meiden heeft, dan kunnen we beter meteen stoppen met dit programma.
Tubular Bellsquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Whaha dat muziekje uit Bassie en Adriaan viel me ook meteen op.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |