Ja dit slaat inderdaad helemaal nergens op, op deze manier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is het "in" om woorden naar websites om te modden?![]()
Verander het dan in een ander woord, strekking is nog even duidelijk namelijk![]()
You're Right Mark...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef nozem het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert. Die man moest vroeg of laat een keer door een gevaarlijk beest naar Petrus worden gestuurd.
Don't blame the rog..
Ja ik vind het wel een goede regel dat ze dat moddenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is het "in" om woorden naar websites om te modden?![]()
Verander het dan in een ander woord, strekking is nog even duidelijk namelijk![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef cappp het volgende:
KANKER !!!1!~~!!~! EINS!~!~!
De strekking van mijn opmerking ontgaat je ben ik bang..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een goede regel dat ze dat modden
Ik vind niet dat je zomaar met kanker moet gaan schelden
Begrijpend lezen valt nou eenmaal niet mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
De strekking van mijn opmerking ontgaat je ben ik bang..
Zo hee, jij bent stoer..quote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Sebash het volgende:
die steve irwin was echt zijn leven niet waard.
Kan me best voorstellen dat je iemand niet leuk vind of dat je er niet graag naar kijkt, maar zulke dingen gaan een beetje ver, of niet dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Sebash het volgende:
Die pijlstaartrog is echt mijn beste vriend geworden, die steve irwin was echt zijn leven niet waard, geile sensatiezoeker... de manier waarop hij te werk ging om kijkers te lokken, tja, is dit een voorspelbaar einde.
Ik zal er geen nacht slaap van verliezen
Daar ga je dan ook dood aan, met zón staartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |