Precies, die irritante uitschot engelsman met z'n bezwete oksels zal in ieder geval geen mobieltjes meer aanprijzen.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, die irritante uitschot engelsman met z'n bezwete oksels zal in ieder geval geen mobieltjes meer aanprijzen.
Als je nou niets van internationale geschiedenis weet, probeer dan geen punt te maken.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Altijd krokodillen en slangen pesten, en dan doodgaan door een rog
Oh dat bedoelde jequote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je nou niets van internationale geschiedenis weet, probeer dan geen punt te maken.
England deporteerde vroeger hun criminelen naar Australie...
Er wordt hier flink gerouwd jaquote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dieren slachten dieren. Zijn dood is niet erger dan een of andere aidspatient in afrika.
En daar gaan we toch ook niet om rouwen?
Ik hoor de hele dag niks anders dan: Steve is dood!!1/`1!!!!!11!quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er wordt hier flink gerouwd ja![]()
Steve was bekend en geliefd bij miljoenen mensen, een AIDS-patient heeft gemiddeld 0,71 familieleden die van hem houden. Dan kun jij je toch wel voorstellen dat Steve meer aandacht krijgt? Dat zegt niet dat ie als mens meer was, het zegt alleen dat meer mensen het erg vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dieren slachten dieren. Zijn dood is niet erger dan een of andere aidspatient in afrika.
En daar gaan we toch ook niet om rouwen?
Nee, australie noem ik ook geen england. Ik noemde deze meneer een uitschot engelsman, hetgeen historisch gezien correct is.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde je
De VS noem je ook altijd Europa.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Steve was bekend en geliefd bij miljoenen mensen, een AIDS-patient heeft gemiddeld 0,71 familieleden die van hem houden. Dan kun jij je toch wel voorstellen dat Steve meer aandacht krijgt? Dat zegt niet dat ie als mens meer was, het zegt alleen dat meer mensen het erg vinden.
Nee hoor, dat ben ik met je eens. Hopelijk bemerkte je het licht sarcastische karakter van mijn postquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, australie noem ik ook geen england. Ik noemde deze meneer een uitschot engelsman, hetgeen historisch gezien correct is.
Uiteraard is dat een gechargeerde uitspraak, maar dit topic nodigt niet echt uit tot een serieuse diepzinnig post vind je wel?
Lol.quote:
Briljantquote:
Hulde buzzerquote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik hoor de hele dag niks anders dan: Steve is dood!!1/`1!!!!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker op man. Jammer voor hem en zijn nageslacht maar voor de rest kan het me geen http://www.kwfkankerbestrijding.nl/ boeien.
Ja, want dat had Steve echt gewild...quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
KLOTE BEEST!! Mep hem/haar hier.
Pijlstaartbeest:![]()
Hahahaha. ha....ha..h....niet komisch, probeert u het nog eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En die rog zo van:
Du bist gepwnd, Du bist gepwnd![]()
Maar je lachte toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:41 schreef Furious het volgende:
[..]
Hahahaha. ha....ha..h....niet komisch, probeert u het nog eens.
*Meerdere malen messen in rog steekt, om hem vervolgens op de bbq te gooienquote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
KLOTE BEEST!! Mep hem/haar hier.
Pijlstaartbeest:![]()
Is het "in" om woorden naar websites om te modden?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef 2609 het volgende:
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/ beest jonge als ik die ooit tegenkom dan sloop ik um helemaal:@:@:@:@:@:@:@:@
Ja dit slaat inderdaad helemaal nergens op, op deze manier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is het "in" om woorden naar websites om te modden?![]()
Verander het dan in een ander woord, strekking is nog even duidelijk namelijk![]()
You're Right Mark...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef nozem het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert. Die man moest vroeg of laat een keer door een gevaarlijk beest naar Petrus worden gestuurd.
Don't blame the rog..
Ja ik vind het wel een goede regel dat ze dat moddenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is het "in" om woorden naar websites om te modden?![]()
Verander het dan in een ander woord, strekking is nog even duidelijk namelijk![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef cappp het volgende:
KANKER !!!1!~~!!~! EINS!~!~!
De strekking van mijn opmerking ontgaat je ben ik bang..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een goede regel dat ze dat modden
Ik vind niet dat je zomaar met kanker moet gaan schelden
Begrijpend lezen valt nou eenmaal niet mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
De strekking van mijn opmerking ontgaat je ben ik bang..
Zo hee, jij bent stoer..quote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Sebash het volgende:
die steve irwin was echt zijn leven niet waard.
Kan me best voorstellen dat je iemand niet leuk vind of dat je er niet graag naar kijkt, maar zulke dingen gaan een beetje ver, of niet dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef Sebash het volgende:
Die pijlstaartrog is echt mijn beste vriend geworden, die steve irwin was echt zijn leven niet waard, geile sensatiezoeker... de manier waarop hij te werk ging om kijkers te lokken, tja, is dit een voorspelbaar einde.
Ik zal er geen nacht slaap van verliezen
Daar ga je dan ook dood aan, met zón staartquote:
Ik vind het wel een goeie grap.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef chiren het volgende:
[..]
... Grappen maken over dode mensen
![]()
WHAHAHAquote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
En behoort nog steeds bij Engeland in het grote Kriegs Spiel.quote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je nou niets van internationale geschiedenis weet, probeer dan geen punt te maken.
England deporteerde vroeger hun criminelen naar Australie...
Hmm, dat gebeurt hier anders nooit he? (*denkt aan Darwin kreten*)quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef chiren het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |