Tijdens de introductie zei Olga al dat ze tegen d'r blonde bimbo imago moest opboksen, maar dat ze heel wat survival boeken gelezen heeft. Ze heeft aardig wat meegemaakt in haar leven dus ik denk dat ze heel wat doorzettingsvermogen heeft. Niet onderschatten dus!quote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Kantar het volgende:
Vooral Olga viel me mee, ik had gedacht dat het echt zo'n domme blonde bimbo zou zijn die helemaal niks anders zou doen dan een beetje lui proberen mooi te wezen maar ik vond haar tot mijn grote verrassing de leukste v/h vrouwenkamp!![]()
inderdaad:quote:Een kamp met alleen belgische mannen kan alleen maar een zootje worden
Ze is geen nietsnut, maar laat zich wel compleet uit het veld slaan. Ik heb het vermoeden dat ze geen idee heeft aan welk avontuur ze begonnen is en dat ze een totaal verkeerd beeld heeft van wat je moet doen om op een eiland te overleven.quote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef hardsilence het volgende:
Waarom zou Saron daar niet thuis horen, volgens mij is het niet zo'n nietsnut.
he zo heb ik 't nog niet bekeken, maar klopt inderdaad helemaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:39 schreef weathergirl het volgende:
Dit jaar minder honger lijden, maar meer afzien met de regen... slim gedaan. Na 5 jaar verwachten alle kandidaten natuurlijk honger op een warm, zonnig eiland, nu krijgen ze soppige ananas en natte voeten.![]()
de vraag blijft of dat nou echt was of gespeeldquote:Trouwens, was Robin tijdens de vorige expeditie niet een beetje doorgedraaid? Tegen het gekke aan, zeg maar? Wat doet ie er nu dan?
Als ik op dag 1 in een half uurtje 20 vissen omhoog haal dan maak ik me ook niet echt zorgen meer of er wel genoeg rijst is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef Mr_Romano het volgende:
inderdaad:
- De Belgische mannen zijn blij met EEN pizza als troostprijs maar vergeten dat ze geen rijstkorreltje meer hebben...
- Ze vonden het helemaal niet zo erg dat de magnesiumstick weg was. Iemand maakte daar nog een opmerking over t.o.v. Robin
- Ik ga op survival en neem mee ..... een gitaar ?
Robin was wel sympathiek. Altijd vriendelijk. Hij maakte wel een hele wazige periode door, alsof hij iets te veel paddo's tot zich had genomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef TheGimp het volgende:
Robin was in zijn vorige expeditie toch 1 van die belgische mannetjes die heel irritant waren.
Ze waren met zo'n groepje van drie. Met Gio geloof ik. Hoe zat dat nog maar???
Ja klopt. Ik vond Robin de vorige keer supertof, behalve op het einde. Hij draaide helemaal door en deed debiel, dat was ook met het bananenincident.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef TheGimp het volgende:
Robin was in zijn vorige expeditie toch 1 van die belgische mannetjes die heel irritant waren.
Ze waren met zo'n groepje van drie. Met Gio geloof ik. Hoe zat dat nog maar???
Was Judge toen ook niet een van die vervelende mannetjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vond Robin de vorige keer supertof, behalve op het einde. Hij draaide helemaal door en deed debiel, dat was ook met het bananenincident.
Klopt, Judge, Gio en Robin, die waren irritant, en die hebben de bananen gejat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Was Judge toen ook niet een van die vervelende mannetjes?
Ze kon die gids ook prima vertalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef Lollifant het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)683/typeofpage=47019
Na ongeveer de 10 minuten praat Olga, en ze zegt dat ze de Universiteit heeft gedaan.![]()
Ik dacht al wel dat die meid niet achterlijk zou zijn.
Ik ga voor Olga!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |