Geweldig ook hoe die Mathijs zich zo erg in zn eigen wereldje waant. Begint ie te ouwehoeren over hoe hij anders wel de leider van de groep was geweest
![]()
en dat hij nu door die honger slechts een volgeling van de initiatief nemers is etc maar ook vooral hoe ie dan begint met ja een beetje voorgeschiedenis over mij en dan vertellen wat voor een stoere knaap het toch wel niet is
![]()
En daarvoor ook dat ie dan alle aandacht op hem wil om die stomme tekst voor te lezen. En z'n gejengel op die kutgitaar... verschrikkelijk
![]()
Wat een figuur zeg. En dan piepen over honger in een kamp die het meeste voedsel ooit in ER hebben gehad
Honger pfff, hij zag er nog kerngezond uit, moet ie niet bij mij mee aankomen, ik heb op randje van dood gebalanceerd met ultralaag gewicht en hij loopt al te piepen bij een knorrende maag.
![]()
en die frederik ofzo is ookal zo'n aansteller.. echt zo'n aandachtstrekker met zwak doen.
Die sharon is gewoon onzeker en wil ook aandacht door zwak op te stellen, maar die heeft denk ik wel meer in haar mars alleen ze doet al snel zo neerslachtig en terughoudend omdat ze te onzeker is.