zusjes geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef pullup het volgende:
De twee zusjes zepen meteen Etienne in![]()
![]()
Ze mogen maar 2 uur per dag in de tuinquote:Op maandag 4 september 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
Wat doet dat bordje met die openingstijden in de tuin
Vaaaaaaaaaaaag...quote:Op maandag 4 september 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
Wat doet dat bordje met die openingstijden in de tuin
Dat vind ik dan wel weer humor...quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze mogen maar 2 uur per dag in de tuin![]()
2 weken de harde lijn vol gehouden, ik zie een stijgende lijnquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef Greetings het volgende:
Alweer een slappe hap uitzending..... de hardste BB ooit is nu al op zeker de sofste ooit![]()
![]()
![]()
Ik ook niet maar who cares...ER is begonnenquote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Volgende week een exit, zegt Bridget nog. Ik snap er geen hol van.![]()
Het maakt hem niets uit hij sloopt alles net zo lang tot ie die schat heeft gevondenquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Volgende week een exit, zegt Bridget nog. Ik snap er geen hol van.![]()
Dat is een goeie, als ze verkeerd zitten.... sanctiequote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Greetings het volgende:
Hoe kunnen ze btw de openingstijden weten als ze geen klok hebben?
Klopt bij mij ook niet.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef XiChico het volgende:
Waarom werkt mijn BBStream niet? Alle 4 de beelden zwart, wie heeft er ff een ander linkje
Ze konden haar voor geen meter verstaanquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
kunnen ze niet gewoon wachten tot die sneeuw gesmolten is?Bridget zei volgens mij niet dat ze die "schat" vandaag nog moesten vinden
Dat ligt dan aan jou.quote:Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef XiChico het volgende:
Alle streams haperen bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |