Ik dacht veilig te zijn in mijn flat, maar er is altijd wel zo'n kneus die de portiekdeur van het slo afhaalt vor ze. En dan zo'n 6-jarige aan laten belen en stiekem om het hoekje blijven glurenquote:Op maandag 4 september 2006 21:13 schreef Jojogirl het volgende:
Hier belden ze aan (beneden, ik woon nl. in een flat) en vervolgens heb ik ze nooit meer aan de voordeur gezien, terwijl ik geld had klaarliggen voor ze.
Zozo, 9403XA, dat zijn wel 17 adressen (maximaal). Nu voel je je wel de held van het kankerfonds zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:07 schreef ForumGek het volgende:
4 - 9 september week van de KWF kankerfonds collecte !
Als het goed is ontvang je deze week een bruin envelopje om een kleine donatie in te doen, dan haal ik deze morgen bij je op ! (mits je in postcode gebied 9403XA woont !)
Het is in december nog veel erger met die onzin, bovendien heb je dan nog van die lui bij die denken dat omdat ze kranten of andere onzin bezorgen ze recht hebben op een stuiver. Dat die goede doelen hun zaak door je strot moeten duwen is verder allemaal prima, maar het feit dat men je verontwaardig aankijkt als je niets wilt geven is wel van de zotte.quote:Op maandag 4 september 2006 21:12 schreef stinkie het volgende:
Is het verdomme weer die tijd van het jaar?
Whahahaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zozo, 9403XA, dat zijn wel 17 adressen (maximaal). Nu voel je je wel de held van het kankerfonds zeker.
Ik geef ze een grote bek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:07 schreef Geerd het volgende:
Ja hoe zit dat precies met die collectanten?
Hoeveel geven jullie?
Ben je eignelijk verplicht om wat te geven?
Ik heb gister 1 euro gegeven
tuurlijk is dat niet verplicht :S maar ik geef altijd wel 10 tenzij ik niet kleiner dan 20 heb dan ook wel 20 ik ben echt aardigquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:07 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel geven jullie?
ik geef ook niet zo veel hoor (meestal 2 euro ofzo)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:07 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel geven jullie?
Nee dank je, daar geef ik niet aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:07 schreef ForumGek het volgende:
4 - 9 september week van de KWF kankerhond collecte !
Als het goed is ontvang je deze week een bruin envelopje om een kleine donatie in te doen, dan haal ik deze morgen bij je op ! (mits je in postcode gebied 9403XA woont !)
Is dat collecteren voor Hoeren die terminale kanker hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:27 schreef Biancavia het volgende:
Stervende hoeren kankercollectanten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |