abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41491174
komt er net zo een dude met zn dochter (die eruit zag of ze kanker had) geld verzamelen voor de kankerbestrijding. jeeminee, daar ben ik te arm voor hoor. om niet zo lullig over te komen zei ik maar dat mn ouders niet thuis waren die meneer ging toen vet boos naar me kijken en toen deed ik de deur maar dicht. ik had nog wel wat kleingeld in mn portemonnee maar misschien wil ik morgen wel een whopper op centraal kopen.

mensen die verontwaardigd zijn wanneer je geen geld geeft voor collectes
mensen zoals ik die in plaats van de deur gewoon dichtgooien een triest smoesje vertellen
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  maandag 4 september 2006 @ 20:09:14 #2
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_41491289
ach die mensen doen het ook maar voor anderen en vaak een beetje voor zichzelf. Om nou die mensen zelf erop aan te kijken, vind ik altijd zo lullig
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_41491348
Ik heb net nog een euro gegeven aan de mevrouw van de kankerstichting Goed dat er mensen zijn die zich daar voor inzetten.

Ze hebben t trouwens al moeilijk gfenoeg, iedereen denk nu natuurlijk 'weer zo'n fraudeur aan de deur '

Collectes
pi_41491372
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:06 schreef Mustard_Man het volgende:
komt er net zo een dude met zn dochter (die eruit zag of ze kanker had)
Omfg
pi_41491457
ik had en hele lekkere collectante hier, die mag vaker langskomen hoor
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
  Eindredactie Games maandag 4 september 2006 @ 20:14:02 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_41491487
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef faberic het volgende:
ach die mensen doen het ook maar voor anderen en vaak een beetje voor zichzelf. Om nou die mensen zelf erop aan te kijken, vind ik altijd zo lullig
Daarom is het toch niet verplicht om geld te geven? De klacht was dan ook dat die gozer boos ging kijken wat natuurlijk nergens op slaat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 4 september 2006 @ 20:15:30 #7
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41491540
Druppel op de gloeiende plaat denk ik dan altijd.
  maandag 4 september 2006 @ 20:15:50 #8
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41491558
Zeg dan gewoon: "Opkankeren".
A.M.A.B
  maandag 4 september 2006 @ 20:16:22 #9
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41491580
Bij ons kwamen ze ook al vandaag langs. Ook al had ik geld over dan zou ik het anders besteden. Die directeuren en managers verdienen er echt veel te veel. Laat ze dat tuig maar eerst een wegsaneren, dan zien we wel verder.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41491773
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:13 schreef dutchtubby het volgende:
ik had en hele lekkere collectante hier, die mag vaker langskomen hoor
Hier ook, dan geef je wel wat! Das de truck!
pi_41491836
Ik heb heel royaal 5 euro gedoneerd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 4 september 2006 @ 20:23:20 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_41491849
Van whoppers krijg je kanker.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_41491981
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:23 schreef Flurry het volgende:
Van whoppers krijg je kanker.
ach, van een beetje kanker is nog nooit iemand doodgegaan.

toch.

toch?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_41492001
Collecteren is gelegaliseerd bedelen .

Daarnaast het eigenlijk van de zotte dat er stichtingen als de kankerbestrijding nodig zijn om fundamenteel medisch onderzoek te financieren. Het is niets anders dan het verhullen dat een overheid van een welvarend land als Nederland niet in staat blijkt te zijn om dit soort essentieel onderzoek voldoende te financieren.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 4 september 2006 @ 20:28:41 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41492030
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:10 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb net nog een euro gegeven aan de mevrouw van de kankerstichting Goed dat er mensen zijn die zich daar voor inzetten.

Ze hebben t trouwens al moeilijk gfenoeg, iedereen denk nu natuurlijk 'weer zo'n fraudeur aan de deur '

Collectes
Ik geef wekelijks zo'n ¤30 aan die collecte groep van het kankerfonds.
pi_41492097
Hier kwamen ze ook. Heb een euro gegevem
  maandag 4 september 2006 @ 20:31:20 #17
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_41492137
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik geef wekelijks zo'n ¤30 aan die collecte groep van het kankerfonds.
Volgens mij ging het niet over de kankerhoeren op straat .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  maandag 4 september 2006 @ 20:41:05 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_41492502
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Collecteren is gelegaliseerd bedelen .

Daarnaast het eigenlijk van de zotte dat er stichtingen als de kankerbestrijding nodig zijn om fundamenteel medisch onderzoek te financieren. Het is niets anders dan het verhullen dat een overheid van een welvarend land als Nederland niet in staat blijkt te zijn om dit soort essentieel onderzoek voldoende te financieren.
Er is op korte termijn geen zicht op een feilloze geneeswijze - het is dus voorlopig een bodemloze put en ik ben blij dat de overheid goed nadenkt en niet al mijn belastinggeld hierin stort. Ik geef liever zelf wat geld - uit eigen wil, omdat onderzoek de overlevingskans van kankerpatienten misschien een klein beetje kan vergroten.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_41492618
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef Flurry het volgende:

[..]

Er is op korte termijn geen zicht op een feilloze geneeswijze - het is dus voorlopig een bodemloze put en ik ben blij dat de overheid goed nadenkt en niet al mijn belastinggeld hierin stort. Ik geef liever zelf wat geld - uit eigen wil, omdat onderzoek de overlevingskans van kankerpatienten misschien een klein beetje kan vergroten.
Als je het over bodemloze putten hebt, dan heb ik persoonlijk liever dat er belastinggeld die kant op vloeit dan bijvoorbeeld naar prestigieuze HSL verbindingen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_41492674
quote:
ik had nog wel wat kleingeld in mn portemonnee maar misschien wil ik morgen wel een whopper op centraal kopen.
Reageer je ook zo, als je een bekende kent die kanker heeft? Zo ontzettend matig!! En dan niet eens durven vertellen waarom je niks geeft. Het is ook zo moeilijk hé, anderen een beetje helpen.
and again.... Tsja
pi_41492676
ik geef zeker wel 10 euri want vind het wel goed dat ze aan de deur komen
  maandag 4 september 2006 @ 20:49:41 #22
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_41492865
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je het over bodemloze putten hebt, dan heb ik persoonlijk liever dat er belastinggeld die kant op vloeit dan bijvoorbeeld naar prestigieuze HSL verbindingen.
Daarbij zijn degelijke en objectieve onderzoeken uitgevoerd naar de economische haalbaarheid en dat betekent dat die lijn er uiteindelijk voor zorgt dat er meer geld te besteden is aan kanker-onderzoek

I know, I know... in een ideale wereld...

[ Bericht 1% gewijzigd door Flurry op 04-09-2006 20:53:09 (omg vreselijke typo :|) ]
  maandag 4 september 2006 @ 20:50:35 #23
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_41492898
Ik geef liever niet aan collectes, ik heb liever van die mensen aan de deur waar je je kan inschrijven als donateur. Volgens mij hebben goede doelen veel meer aan donateurs dan aan mensen die via de collecte geven. En collectes vind ik ook veel te fraude gevoelig.
It's about being boss, not being the boss...
  maandag 4 september 2006 @ 20:51:26 #24
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_41492930
Je geeft toch wel wat aan de kankerstichting?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 4 september 2006 @ 20:53:01 #25
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41492987
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:50 schreef T3rr0r het volgende:
Ik geef liever niet aan collectes, ik heb liever van die mensen aan de deur waar je je kan inschrijven als donateur. Volgens mij hebben goede doelen veel meer aan donateurs dan aan mensen die via de collecte geven. En collectes vind ik ook veel te fraude gevoelig.
Die collecteurs schroeven uiteraard thuis die collectebus open, om hun aow'tje wat aan te vullen.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')