Ik pissig en weer teruggebeld. de BCS (boekenclubsnol) in kwestie was er niet maar na wat aandringen kreeg ik haar toch aan de lijn...quote:BCS: Gefeliciteerd, u heeft een kadobon gewonnen!
echo99: Tof! Dankje! Stuur maar op.
BCS: Ja maar dat gaat zomaar niet. U kunt deze bon alleen besteden als u lid ben van de club
echo99: Nou, heb wel wat vrienden die lid zijn van die club, dus kan hen er ook wel blij meemaken.
BCS: Oh, nou dat mag ook hoor. (telefoon flikkerde bijna uit mijn hand van verbazing)
echo99: Nou dit en dit en dit zijn mijn gegevens ik zie de bon graag tegemoet.
BCS: Nou dank voor uw tijd en veel plezier met uw abbonnement *tuut*tuut*tuut*
echo99: WTF??????![]()
![]()
Ik wederom: WTFquote:BCS: Ja blij dat u nog even terugbelt. Ik heb uw rekening nummer niet.
echo99: Nou dat gaat u ook niet krijgen want ik wil geen abbonnement.
BCS: Jewel hoor, u zei stuur maar op. Het staat allemaal op de band, u heeft zelf gezegd: stuur maar op.
echo99: Ja, jij belde dat dat ik GVD een bon had gewonnen.
BCS: Ja maar meneer u heeft nu toch een abbonnement.
echo99: Ik heb geen abbonnement en dat wil ik ook niet.
BCS: Oh... nu... Als het zo moet dan maar niet... Goedemiddag... *tuut*tuut*tuut*
Gebruik ze dan ook aan het begin van je zinquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
zijn hoofdletters niet uitsluitend bestemd voor namen en het begin van een zin?
En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
https://www.donotcall.gov/default.aspxquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef EsDe het volgende:
[..]
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!![]()
sorry dat jij alleen een sociaal leven hebt met telemarketeers die je bellen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Biels het volgende:
[..]
En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?
sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik word nooit gebeld door telemarketeers
Jah net alsof hij wat heeft aan een Nederlandse do not call listquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |