abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 19:43:22 #1
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41490178
Ik werd van de week gebeld door een callcentre. Of ik even tijd voor ze had. Omdat ik ook de beroerdste niet ben (ik ben best aardig zelfs ) en ik zelf vroeger ook telemarketeer (telefoonslet ) ben geweest zei ik: nou het kan wel even...

Het gesprekje ging ongeveer zo:
quote:
BCS: Gefeliciteerd, u heeft een kadobon gewonnen!
echo99: Tof! Dankje! Stuur maar op.
BCS: Ja maar dat gaat zomaar niet. U kunt deze bon alleen besteden als u lid ben van de club
echo99: Nou, heb wel wat vrienden die lid zijn van die club, dus kan hen er ook wel blij meemaken.
BCS: Oh, nou dat mag ook hoor. (telefoon flikkerde bijna uit mijn hand van verbazing )
echo99: Nou dit en dit en dit zijn mijn gegevens ik zie de bon graag tegemoet.
BCS: Nou dank voor uw tijd en veel plezier met uw abbonnement *tuut*tuut*tuut*
echo99: WTF??????
Ik pissig en weer teruggebeld. de BCS (boekenclubsnol) in kwestie was er niet maar na wat aandringen kreeg ik haar toch aan de lijn...
quote:
BCS: Ja blij dat u nog even terugbelt. Ik heb uw rekening nummer niet.
echo99: Nou dat gaat u ook niet krijgen want ik wil geen abbonnement.
BCS: Jewel hoor, u zei stuur maar op. Het staat allemaal op de band, u heeft zelf gezegd: stuur maar op.
echo99: Ja, jij belde dat dat ik GVD een bon had gewonnen.
BCS: Ja maar meneer u heeft nu toch een abbonnement.
echo99: Ik heb geen abbonnement en dat wil ik ook niet.
BCS: Oh... nu... Als het zo moet dan maar niet... Goedemiddag... *tuut*tuut*tuut*
Ik wederom: WTF

Mijn klacht is: duidelijk denk ik...
Lang leve mij! *O*
pi_41490215
je bent erin gestonken
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 4 september 2006 @ 19:46:20 #3
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_41490288
Oh, als ze opnemen zonder jouw toestemming is het zowiezo niet geldig.
pi_41490305
Wanneer krijg je nou die bon?
pi_41490477
Ik lach best wel dubbel na de eerste dialoog
Maar na de tweede vond ik het eigenlijk wel heel brutaal
What Would Goku Do
pi_41490479
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41490521
nu krijg je een deurwaarder
  maandag 4 september 2006 @ 19:54:08 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41490589
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef nicomart het volgende:

[..]

zijn hoofdletters niet uitsluitend bestemd voor namen en het begin van een zin?
Gebruik ze dan ook aan het begin van je zin
Lang leve mij! *O*
  maandag 4 september 2006 @ 20:02:26 #9
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_41490975
Je had gewoon moeten zeggen dat ze je of die bon zou geven, óf dat jij haar effe zou volblaffen. Simpele keuze niet waar?!
Op elke fokker past een bril.
pi_41491920
voor de volgende keer dus onthouden:
"heeft u even tijd?"
jij: "NEE!"

klaar
pi_41494320
ik zeg meestal gewoon dat mn ouders er niet zijn..... of dat de familie **** hier niet woont... telefoonspam!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_41494957
het enige punt is dat jij de bon bij ontvangst nu direct moet terugsturen (je hebt meestal een retourneringstijd van X dagen, kijk eventueel in de Wet Koop op Afstand, die geeft je naar ik meen iets van 31 dagen) en meldden dat je het abbonement niet wil hebben ... behoud je de bon geef je daarmee expliciet aan dat je ook het abbonement wil hebben (dat is je medegedeeld) en moet je vervolgens de rekeningen ook gaan betalen ....

bij teveel geretourneerde bestellingen is de kans groot dat de telefoniste ontslagen wordt (ik neem aan dat dit callcenter de 'prestaties van de telefonistes monitort en retourzendingen van hun resultaat aftrekt; hiervoor soms nog en extra 'boete' geeft)...

ben je echter dom en eigenwijs en behoud je de bon na ontvangst, moet je gaan betalen ook (zelfs al heb je aan de telefoon niet exliciet ingestemd met het abbonement, maar door behud van de bon dan weer wel; dat is de truc waar veel van zulke telefonische verkoop) ... tot an deurwaarders toe (die dat ook winnen, als je de bon niet of te laat geretourneerd hebt)
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  maandag 4 september 2006 @ 22:19:57 #13
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_41495890
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?
pi_41496036
idd, Deurwaarder.
  maandag 4 september 2006 @ 22:46:45 #15
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_41496907
Niet zeiken jong! Jij smeert allerlei mensen ook een pauperhypotheek aan

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:03:01 #16
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41499514
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41506031
Wat een dom wijf. Het staat allemaal op band.
Net of je met dat gesprek een overeenkomst hebt afgesloten.
  dinsdag 5 september 2006 @ 07:21:12 #18
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41506122
Ik neem de vaste telefoon niet eens meer op, het zijn toch alleen maar van die callcenters. Mensen die ik ken bellen alleen mijn mobiele nummer.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_41506131
Ik word nooit gebeld door telemarketeers
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 5 september 2006 @ 07:25:02 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41506135
TVP's verwijderd (Topic Verneukende Posts)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41506156
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef EsDe het volgende:

[..]

Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!
https://www.donotcall.gov/default.aspx

lawsuit baby yeah!
pi_41506162
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Biels het volgende:

[..]

En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?
sorry dat jij alleen een sociaal leven hebt met telemarketeers die je bellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vampier op 05-09-2006 07:34:47 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 07:30:12 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41506176
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik word nooit gebeld door telemarketeers
sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41506200
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.
Jah net alsof hij wat heeft aan een Nederlandse do not call list
pi_41506299
- Goeiedag met ...., heeft u even tij...
*tuut tuut tuut*

Zo moet dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')