Nee, daarom doe ik ook MBO.quote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef mrPanerai het volgende:
en spellen is ook je sterkste kant al niet
Hij kan beter z'n vingers in z'n reet stoppen, dan zijn we hier tenminste weer van een jank-topic verlost.quote:Op maandag 4 september 2006 19:25 schreef ToYDoLL het volgende:
wie houd je tegen om die kurk ook echt in je kont te stoppen ?
Ghehe, ja. Maar ik post ze lekker niet want er zitten nog een paar Fokkers mee te kijken!quote:
Volgens mij zíjn het hier alleen maar jank-topics?quote:Op maandag 4 september 2006 19:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n vingers in z'n reet stoppen, dan zijn we hier tenminste weer van een jank-topic verlost.
Mag ik je mailen voor wat foto's dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef RonnYBooY het volgende:
Ghehe, ja. Maar ik post ze lekker niet want er zitten nog een paar Fokkers mee te kijken!![]()
Precies.quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef PeRi het volgende:
Wees lief en haal eerst tampons voor dr. En haal gewoon een stukje toiletpapier over de bril. Of doe je moeder een plezier en maak het toilet schoon.
Interpunctie en het gebruik van hoofdletters zijn niet jouw sterkste punten.quote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef mrPanerai het volgende:
en spellen is ook je sterkste kant al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |