quote:In 2007 zal Arriva al zijn Wadlopers hebben vervangen door nieuw materieel. NS is echter van menig dat de treinstellen nog zeker 7 jaar mee kunnen. De Wadlopers zullen terugkeren naar het leasebedrijf NS Financial Services.
Zolang er geen importheffingen zijn vind ik het bestquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
dat zegt meer over jullie onkunde m.b.t. gasboren dan over ons
Dat is geen dieseltreinquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef michiel_merk het volgende:
vooral de trein tussen zwolle en leeuwarden stinkt
idd, meesterlijke treinenquote:
Nee, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:19 schreef Ratt het volgende:
ben ik nou de enige hier die denkt aan geitenwollensokken met laarzen die een beetje door de waddenzee banjeren?![]()
[afbeelding]
nope, daar moest ik ook aan denken bij de TTquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:19 schreef Ratt het volgende:
ben ik nou de enige hier die denkt aan geitenwollensokken met laarzen die een beetje door de waddenzee banjeren?![]()
[afbeelding]
Vergeet de fiets niet hequote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Auto, brommers, scooters, bussen: allemaal electrisch.
je bent zeker niet de enigequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:19 schreef Ratt het volgende:
[afbeelding]
Als je nou de OP had gelezen, weet je waar het over gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:19 schreef Ratt het volgende:
[afbeelding]
Ook mijn favo treinquote:
Nou, ik vind de wadlopers op zich wel geinig, maar alleen dat vind ik een groot nadeel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:13 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En je zit wel te zeiken over de wadloper?
Slecht hoor![]()
Vond de koplopers vroeger leuker, kon je tenminste helemaal doorlopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ook mijn favo trein
De![]()
![]()
Koploper
![]()
![]()
![]()
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
De meesterlijke Koploper (ICM)
Ja ik ben gek op treinen![]()
![]()
ze rijden nog steeds hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef Urvin het volgende:
[..]
Vond de koplopers vroeger leuker, kon je tenminste helemaal doorlopen![]()
Klopt, echt zo'n gezellig boemeltreintje! Beetje verrot enzo, heeft wel ietsquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wadlopers op zich wel geinig, maar alleen dat vind ik een groot nadeel.
Ik kom wel uit de Randstad, maar ik reis veel met de Wadlopers.
Ik zou het ook jammer vinden als ze weg zijn, want zoiets hoort aan de andere kant ook wel weer bij het noorden.
Wadlopers zijn leuke treinenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wadlopers op zich wel geinig, maar alleen dat vind ik een groot nadeel.
Ik kom wel uit de Randstad, maar ik reis veel met de Wadlopers.
Ik zou het ook jammer vinden als ze weg zijn, want zoiets hoort aan de andere kant ook wel weer bij het noorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |