Die dingen gaan amper 10cm open ofzo, dus dat heeft weinig nutquote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef cyberstalker het volgende:
Raampje open?
Precies! Auto, brommers, scooters, bussen: allemaal electrisch.quote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was onder de indruk dat alles in Nederland wel z'n beetje electrisch reed tegenwoordig.
Qua treinenquote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Auto, brommers, scooters, bussen: allemaal electrisch.
Dat hebben we alquote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef Thieske het volgende:
Het wordt tijd dat ze stroom uitvinden in het hoge noorden.
klopt welquote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef MCH het volgende:
Arriva of NoordNed heeft al nieuwe treinen besteld. Deze gaan vanaf begin volgend jr. rijden denk ik geloof ik. Ja toch? Anyway, ik vind ze ook kut en ze schommelen.
Wanneer boren jullie je eigen gasput daar in het westen nou eens?quote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef Thieske het volgende:
Het wordt tijd dat ze stroom uitvinden in het hoge noorden.
whehehe, wij stelen jullie gas-geld en bouwen goede infrastractuur in het westen en geven jullie goedkope dieseltreinen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:43 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Wanneer boren jullie je eigen gasput daar in het westen nou eens?![]()
We houden niet zo van aardbevingenquote:Op maandag 4 september 2006 19:43 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Wanneer boren jullie je eigen gasput daar in het westen nou eens?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |