wees blij dat je niet door een pijlstaartrog in je penis bent gestoken.quote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef dady het volgende:
Gedverdeteffeskenker
Na gisteravond eens een lekker pilsje te hebben gedronken moest ik me onderweg toch een partij hendig zeiken. Nagoed, natuurlijk geen bouwterrein in de buurt waar je zo'n geile dixi onder kon sproeien, dus ik besloot mijn goud gele rakkers te dumpen in het justement gepasseerde dierentuin.
Maar goed. Beetje gezopen, dus ik dacht pis eens lekker die krokodil vol die zo lonkend naar me keek . Pikkie in zijn muil, lallend en lekker zeiken; Niets kon mijn avond nog bederven.
Totdat ik ineens een gebrul hoor, ik die dikke bek een stuk verder open zie gaan en die bek vol dicht klapt.
Gevolg: Ziekenhuisbezoekje van een dikke 17 uur, 12 hechtingen in me frikeleuris en een dikke boete rijker.
Kutasociale dierentuin bewonerts![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij dat je niet door een pijlstaartrog in je penis bent gestoken.
Nee dat beest had mijn maat te pakken, die wilden schijten in het aquarium om te kijken of zijn drol bleef drijvenquote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij dat je niet door een pijlstaartrog in je penis bent gestoken.
Doodverwensing!11eins0+1=1!1lollerfrikandelquote:Op maandag 4 september 2006 19:15 schreef Paardesnikkel het volgende:
Jammer dat je niet dood bent.
En een saaie ook nog.quote:Op maandag 4 september 2006 19:12 schreef Vandoooorrr het volgende:
Een leming!! EINS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |