veruit de slechtste inderdaad.quote:
HAHAquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef KopieerMachine het volgende:
And on second place is : Kopieermachine
Lol, moeten we ons nu geintimideert voelen door iemand die als brood_korst door het leven gaat met een megaman av en heel mans dingen loopt te roepen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
STEM GODVERDOMME OP MIJ KLOOTZAKKEN![]()
Werkt deze aanpak beter ? De aggresief maar toch voorzichtige aanpak ?
Ik houd er niet van als buitenlanders tegen mij pratenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Lol, moeten we ons nu geintimideert voelen door iemand die als brood_korst door het leven gaat met een megaman av en heel mans dingen loopt te roepen?![]()
Ik krijg bij jou echt het beeld van een verwende kleuter die nix meer krijgt![]()
Wen er maar alvast aanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als buitenlanders tegen mij praten voor lul zetten![]()
Wie is ons? Jij en je met sperma bevlekte teddybeer?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:49 schreef brood_korst het volgende:
mij voor lul zetten ?? Whaha
Wil je gaan vertellen dat je me op dit forum voor lul zet ? och arme, zal ik je wakker maken![]()
Het intreseerd me geen moer hoe erg ze mij hier in de zeik nemen of dergelijke, ik ken toch niemand van jullie gelukkig. Als je je hier bij ons bevond had je niet meer zoon groot mondje als dat je nu hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |