Dus nu dacht ik, laten we als laatste eerbetoon wat moois van hem maken! paint, shop of wat dan ook er maar op los!quote:Sydney - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.
KIKKERquote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef Empathologica het volgende:
[afbeelding]
5 minuutjes verveling
kom op, zet je neprespect eens aan de kantquote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
nee. steve was te gaaf om lollig over zijn dood te doen
Ik geloof niet dat de krokodillen er over t algemeen wat mee opschoten als er een man hyperenthousiast bij stond te springen en er alles aandeed om deze even te filmen/ermee in contact te komen.. Een gemiddelde dierenarts heeft meer dieren gered verwacht ik, maar dat weet ik niet, ik heb me namelijk niet ingelezen..quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is geen neprespect. Zijn inzet voor dieren en zijn nooit verminderende enthousiasme was bewonderingswaardig.
Beter van niet!quote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
Onze amazing Steve Irwin is overleden..
[..]
Dus nu dacht ik, laten we als laatste eerbetoon wat moois van hem maken! paint, shop of wat dan ook er maar op los!
plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gecondoleerd.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:13 schreef Qunix het volgende:
Is die dood dan?
klootzak, ik moest lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |